Bezpieczeństwo świadczonych usług

Problemy z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych, telefonem lub kartą SIM
Jeśli masz problemy z korzystaniem z naszych usług spróbuj połączyć się ze swojego telefonu z numerem 601102601, czyli z Działem Obsługi Klienta (opłata za połączenie zgodnie z posiadanym pakietem taryfowym):
- jeśli połączysz się z Działem Obsługi Klienta, to może oznaczać chwilowe problemy z zasięgiem sieci lub Twoim telefonem, a nasz konsultant ewentualne pomoże w wyjaśnieniu ich przyczyny,
- jeśli połączysz się z Działem Windykacji Należności, to może oznaczać, że korzystanie przez Ciebie z usług zostało ograniczone z powodu nieopłaconego rachunku i konsultant wskaże Ci, co powinieneś zrobić by ponownie korzystać z naszych usług.
Jeżeli, poza alarmowymi, nie możesz wykonywać żadnych innych połączeń, w tym także z naszą obsługą klienta pod numerem 601102601, a Twój telefon pozostaje „głuchy” lub poza zasięgiem sieci, jak najszybciej skontaktuj się w inny sposób z Działem Obsługi Klienta - zadzwoń z innego telefonu lub odwiedź najbliższy salon Plusa – nasi konsultanci pomogą Ci w zdiagnozowaniu przyczyny problemu.
Zmiany na koncie klienta
Jeśli dostaniesz jakiekolwiek informacje o zmianach na koncie, których zlecania nie pamiętasz, skontaktuj się jak najszybciej z Działem Obsługi Klienta, by wyjaśnić sprawę. Nasi konsultanci pomogą Ci w ustaleniu, kiedy i jakie zmiany zostały dokonane, a także cofnąć je, jeśli sobie tego zażyczysz.
Zwróć szczególną uwagę na następujące zmiany:
- zmiana Twoich danych adresowych, telefonu kontaktowego lub adresu e-mail,
- zmiana PlusKod5,
- dodanie osoby upoważnionej,
- zmiana taryfy lub usług,
- dodanie lub usunięcie pakietów.
Bezpieczeństwo korzystania z mobilnych usług bankowych.
Coraz częściej korzystamy z telefonu do realizacji transakcji płatniczych, dlatego ważne jest zachowanie szczególnej ostrożności przy ich dokonywaniu oraz zwracanie uwagi na sytuacje nietypowe i ich szybkie wyjaśnienie.
Jeśli Twój telefon lub karta SIM są wykorzystywane w usługach bankowych i dojdzie do zdarzeń takich, jak na przykład:
- kradzież, zaginięcie telefonu lub karty SIM,
- nietypowe działanie telefonu, które może być spowodowane m.in. jego zawirusowaniem lub zhakowaniem,
- mimo przebywania w zasięgu sieci operatora i uregulowania wszystkich płatności telefon przestał nagle działać, a na wyświetlaczu pojawił się komunikat "usługa niedostępna" lub "błąd karty SIM"
- otrzymałeś informacje o zmianach na Twoim koncie abonenckim, których nie zlecałeś,
natychmiast skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta - nasi konsultanci podejmą stosowne działania i pomogą w wyjaśnieniu sytuacji.
Koniecznie skontaktuj się także ze swoim bankiem i upewnij, czy nikt nie dokonał zmian na Twoim koncie bankowym oraz nie zostały bez Twojej wiedzy zlecone żadne transakcje bankowe. Zaleć także działania, które pozwolą na zabezpieczenie Twojego konta bankowego i znajdujących się na nim pieniędzy!