naprawa

Naprawa sprzętu w razie uszkodzenia

naprawaplus.pl
serwis

Serwis bez wychodzenia z domu

naprawaplus.pl
gwarancja

Utrzymanie gwarancji producenta

naprawaplus.pl
zgłoszenie online

Łatwe i szybkie zgłaszanie uszkodzenia online

naprawaplus.pl

Serwis urządzenia

to usługa, dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia oraz na skutek zalania Twojego urządzenia naprawimy je lub wymienimy na nowe!

Jeśli szukasz informacji o Serwisie Wyświetlacza, zjedź niżej

Serwis urządzenia obejmuje:

  • uszkodzenia mechaniczne wyświetlacza polegające na stłuczeniu lub pęknięciu

  • obudowę, przyciski i aparat (przedni i/lub tylny)

  • wszystkie elementy urządzenia zalanego wodą

Jak aktywować usługę?

check

Usługa aktywowana jest automatycznie
bezpłatnie na 30 dni

w ramach wybranych ofert Plus Abonament/ Plus Abonament dla firm ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.

słuchawka

Aby kontynuować korzystanie z usługi

należy przed końcem okresu próbnego wysłać SMS o treści TAK na numer 80033 lub skontaktować się z Infolinią 601 102 601

telefon

Ciesz się ochroną Twojego urządzenia!

W razie uszkodzenia mechanicznego oraz na skutek zalania naprawimy je lub wymienimy na nowe!

W przypadku uszkodzenia sprzętu

2 dni

termin

Zgłoś uszkodzenie
w ciągu 2 dni na
naprawaplus.pl

2 dni
robocze

termin

W ciągu 2 dni roboczych
kurier odbierze od Ciebie
uszkodzony sprzęt

7 dni
roboczych

termin

W ciągu 7 dni roboczych
sprzęt zostanie naprawiony
lub wymieiony na nowy

2 dni
robocze

termin

W ciągu kolejnych
2 dni roboczych
kurier dostarczy Ci
naprawiony sprzęt

Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:

  • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
  • zapakować uszkodzone urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;

Informacje dotyczące zgłoszeń są dostępne na stronie naprawaplus.pl oraz w Centrum Pomocy
pod nr (22) 716 19 99

Opłaty

W zależności od oferty opłata za usługę uiszczana jest w ramach abonamentu lub dodatkowo płatna 10 zł za 30 dni.

W ofertach, gdzie usługa nie jest wliczona w abonament, Abonent otrzymuje pierwsze 30 dni gratis.

naprawa

Naprawa sprzętu w razie uszkodzenia

naprawaplus.pl
serwis

Serwis bez wychodzenia z domu

naprawaplus.pl
gwarancja

Utrzymanie gwarancji producenta

naprawaplus.pl
zgłoszenie online

Łatwe i szybkie zgłaszanie uszkodzenia online

naprawaplus.pl

Serwis wyświetlacza

to usługa, dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia Twojego urządzenia naprawimy je lub wymienimy na nowe!

    Serwis wyświetlacza obejmuje:

  • uszkodzenia mechaniczne wyświetlacza polegające na stłuczeniu lub pęknięciu

Jak aktywować usługę?

Dla nowych i przedłużających umowę Klientów

Usługa jest aktywowana automatycznie
w ramach wybranych ofert Plus Abonament/ Plus Abonament dla firm ze sprzętem na raty.

Dla obecnych Klientów

Obecni klienci abonamentowi, na kartę lub Mix mogą skorzystać z aktywacji usługi za pomocą aplikacji Serwis
Wyświetlacza.

Pobierz bezpłatną aplikację
Serwis Wyświetlacza:

check-icon

Teraz możesz skorzystać z usługi również posiadając telefon z dowolnego źródła!

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś:

  • nowym lub obecnym klientem
  • korzystasz z oferty abonamentowej, na kartę lub Mix
  • właśnie podpisałeś umowę lub jesteś w jej trakcie

Pobierz bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza z sklepu Googleplay lub Appstore i
postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji!

W przypadku uszkodzenia sprzętu

2 dni

uszkodzenie

Zgłoś uszkodzenie
w ciągu 2 dni na
naprawaplus.pl

2 dni
robocze

uszkodzenie

W ciągu 2 dni roboczych
kurier odbierze od Ciebie
uszkodzony sprzęt

7 dni
roboczych

uszkodzenie

W ciągu 7 dni roboczych
sprzęt zostanie naprawiony
lub wymieiony na nowy

2 dni
robocze

uszkodzenie

W ciągu kolejnych
2 dni roboczych
kurier dostarczy Ci
naprawiony sprzęt

Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:

  • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
  • zapakować uszkodzone urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;

Informacje dotyczące zgłoszeń są dostępne na stronie naprawaplus.pl oraz w Centrum Pomocy
pod nr (22) 716 19 99

Jak dezaktywować usługę?

Dla klientów z automatycznie aktywowaną usługą:

sms
SMS-em
SMS-em
wysyłając na numer 2601 bezpłatnego SMS-a o treści DEAKT SW1 – Klienci abonamentowi
sms
Za pomocą połączenia telefonicznego
Za pomocą połączenia telefonicznego
wybierając z klawiatury telefonu *136*01*8854# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń" – Klienci Mix
sms
Przez Biuro Obsługi Klienta
Przez Biuro Obsługi Klienta
wysyłając na numer 2601 bezpłatnego SMS-a o treści
DEAKT SW1 – Klienci
abonamentowi
sms
SMS-em
SMS-em
Zadzwoń pod numer: 601 102 601 z telefonu wszystkich sieci lub 2601 z telefonu sieci
Plus Usługę dezaktywuje konsultant

Dla klientów, którzy aktywowali usługę w aplikacji

sms
SMS-em
SMS-em
Wysyłając wiadomość o treści DEAKT SWAPL 'xxxxxxxxxxxxxxx' na nr 8055, gdzie 'xxxx..' - to numer IMEI urządzenia objętego usługą.
sms
Przez Biuro Obsługi Klienta
Przez Biuro Obsługi Klienta
Zadzwoń pod numer: 601 102 601 z telefonu wszystkich sieci lub 2601 z telefonu sieci Plus Usługę dezaktywuje konsultant

Po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

Opłaty

Klienci abonamentowi

  • Bezpłatnie - od momentu aktywacji usługi do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
  • 4,99 zł miesięcznie – kolejne miesiące.

Po upływie 24 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.

Klienci korzystający z usługi w aplikacji

  • 7zł – zgodnie z informacją w aplikacji.