Czym jest serwis Disney+?
Disney+ to serwis streamingowy, będący domem dla filmów i programów Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic oraz Star.
Standardowa subskrypcja pakietu z serwisem Disney+ oferuje wiele możliwości:
• dostęp do oryginalnych produkcji, filmowych hitów, klasycznych produkcji, seriali, filmów krótkometrażowych oraz inspirujących reportaży
• nieograniczoną liczbę pobrań na 10 urządzeniach i możliwość utworzenia 7 profili
• jakość 4K UHD z Dolby Vision i Dolby Atmos na kompatybilnych urządzeniach
• zaawansowaną kontrolę rodzicielską z możliwością utworzenia profili dla dzieci
• możliwość oglądania na 4 ekranach jednocześnie
• wirtualne wspólne oglądanie z maksymalnie 7 osobami dzięki funkcji Groupwatch
Szczegółowe informacje dotyczące działania aplikacji Disney+ znajdziesz na stronie serwisu Disney+ help.disneyplus.com
Co oznacza partnerstwo Plusa z Disney+?
14 czerwca br., w dniu premiery w Polsce, usługa Disney+ pojawi się w ofertach Plusa.
Co będzie oferował Plus swoim klientom w ramach partnerstwa z Disney+?
Nowi i obecni klienci Plusa będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert łączonych z Disney+, które zapewnią całej rodzinie dostęp do najlepszej rozrywki w jednym miejscu.
Czy mogę skorzystać z ofert specjalnych lub umowy na pakiet zawierający Disney+ w Plusie, jeżeli posiadam już subskrypcję Disney+ (subskrypcja bezpośrednio z Disney+)?
Tak, możesz skorzystać z oferty firmy Plus oraz zachować swoją historię oglądania i listę ulubionych. Nie musisz kasować Twojego obecnego konta w serwisie Disney+. Musisz po prostu użyć danych logowania do Disney+, z których zazwyczaj korzystasz (adres e-mail, hasło) w trakcie aktywacji Twojego konta przez Plus. Twoja istniejąca subskrypcja zostanie automatycznie wstrzymana na tak długo, jak długo będziesz abonentem Disney+ za pośrednictwem Plusa, a opłaty będę naliczane przez Plus po aktywacji Twojej subskrypcji. Po zakończeniu abonamentu za pośrednictwem Plusa, subskrypcja bezpośrednio od Disney+ zostanie wznowiona zgodnie z wybranym okresem rozliczeniowym. W przypadku, gdy posiadasz subskrypcję Disney+ rozliczaną przez strony trzecie, takie jak Google lub Apple, będziesz musiał samodzielnie zarządzać taką subskrypcją. Więcej informacji można znaleźć w niniejszym dokumencie pomocy Disney+ lub na stronie help.disneyplus.com
Czy mogę wykupić samą subskrypcję Disney+ jedynie za pośrednictwem Plusa?
Możesz również wykupić subskrypcję bezpośrednio od Disney+ na stronie internetowej www.disneyplus.com
Co mogę zobaczyć w serwisie Disney+?
Disney+ ma coś dla każdego, w dowolnym nastroju, a wszystko dostępne w jednym miejscu. Rozrywka od Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars, National Geographic oraz Star.
Oglądaj najnowsze produkcje, oryginalne seriale i filmy, klasyczne i starsze produkcje i wiele innych. Odtwarzaj w sieci i ściągaj oryginalne produkcje takie jak seriale Loki, To nie wypanda czy Księga Boba Fetta, oraz uwielbiane przez widzów Encanto, The Simpsons i The Walking Dead.
Odkryj uwielbiane filmy Disneya, takie jak Kopciuszek czy Mała Syrenka; współczesne klasyki takie jak Moana i Kraina Lodu; oraz nowe wersje Króla Lwa, Mulan i wiele innych. Plus, setki seriali, filmów krótkometrażowych i odcinków specjalnych na kanale Disney Channel, w tym Fineasz i Ferb i Kacze opowieści, oraz kino familijne takie jak Kevin sam w domu lub Zakonnica w przebraniu.
Zanurz się w świecie Marvel Cinematic Universe dzięki takim filmom jak Kapitan Marvel, Czarna Pantera czy Strażnicy Galaktyki.
Jeżeli wolisz raczej Gwiezdne Wojny, możesz ponownie przeżyć sagę Skywalkera oglądając epizody od 1 do 9 Gwiezdnych Wojen lub serial oryginalny Disney+ - The Mandalorian, jak również pełną kolekcję animowanego serialu Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów.
Inne nasze ulubione produkcje obejmują tytuły National Geographic, nagrodzony Nagrodą Akademii® Free Solo: ekstremalna wspinaczka i Świat według Jeffa Goldbluma, oraz Gdzie jest Dory i Epoka Lodowcowa ze studia Pixar.
Jak założyć konto w serwisie Disney+?
W ciągu 24 godzin od zakupu dostępu do usługi za pośrednictwem Plusa, otrzymasz wiadomość powitalną zawierającą informacje na temat serwisu Disney+ wraz z instrukcją rejestracji. Wiadomość powitalna będzie zawierać link aktywacyjny, który pozwoli Ci na dokończenie procesu aktywacji. Proces jest prosty i można zrealizować go w kilku krokach opisanych na ekranie.
Wiadomość e-mail będzie również zawierać Twój unikalny numer użytkownika serwisu Disney+ — prosimy zachować go do użytku w przyszłości w razie konieczności.
Co mam zrobić w przypadku, gdy nie będę mógł znaleźć mojego unikalnego numeru użytkownika?
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Plusa.
Jak korzystać z serwisu Disney+?
Aby rozpocząć oglądanie, wystarczy zalogować sią za pośrednictwem przeglądarki internetowej do serwisu na stronie www.disneyplus.com, lub pobrać aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, App Store, lub sklepów internetowych wybranych producent urządzeń smart TV i innych urządzeń.
Jakie urządzenia są kompatybilne z Disney+?
Disney+ jest kompatybilny z urządzeniami mobilnymi, przeglądarkami internetowymi, konsolami do gier oraz smart TV. Pełna lista obsługiwanych urządzeń znajduje się na stronie help.disneyplus.com
Na ilu urządzeniach jednocześnie mogę oglądać materiały dostępne w serwisie Disney+?
Serwis umożliwia oglądanie na 4 ekranach jednocześnie, na obsługiwanych urządzeniach.
Czy w serwisie Disney+ istnieje możliwość stworzenia indywidualnego profilu użytkownika?
Serwis Disney+ zapewnia możliwość ustawienia aż 7 profili.
Czy serwis Disney+ jest odpowiedni dla dzieci?
Dzięki intuicyjnej kontroli rodzicielskiej, serwis pozwala zadbać o bezpieczeństwo nawet najmłodszych użytkowników. Po utworzeniu Twojego konta będziesz mógł skonfigurować ustawienia kontroli rodzicielskiej.
Co powinienem zrobić w przypadku, gdy nie otrzymam wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Plusa. Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym lub poinformuje Cię o możliwych sposobach ponownego otrzymania takiego linku. Możesz również zalogować się do serwisu online iPlus i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony rejestracji.
Co powinienem zrobić w przypadku, gdy nie będę pamiętał adresu e-mail lub hasła do mojego konta Disney+?
Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę www.help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie wszelkich kwestii związanych z logowaniem do konta Disney+.
Kto odpowiada za ewentualne problemy techniczne związane z serwisem Disney+?
Disney+ odpowiada za wsparcie techniczne swoich produktów. Pomoc można uzyskać wchodząc na stronę www.help.disneyplus.com i klikając przycisk "Zadzwoń do nas", aby skontaktować się z działem obsługi klienta Disney+ telefonicznie.
Co powinienem zrobić w przypadku chęci rezygnacji z usługi?
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Plusa.
W jaki sposób zmienić dane na moim profilu w serwisie Disney+?
Prosimy o kontakt z Disney+ poprzez stronę www.help.disneyplus.com, w celu uzyskania wsparcia w zakresie konfiguracji lub modyfikacji dowolnego profilu w serwisie Disney+ lub przejść do sekcji ‘Mój profil’ na Disney+.
Co powinienem zrobić jeżeli link aktywacyjny wygasł?
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Plusa. Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Możesz również zalogować się do serwisu online iPlus i poszukać zakładki Disney+, gdzie znajdziesz link do dedykowanej strony internetowej rejestracji.
Co powinienem zrobić jeżeli pomimo rejestracji nie mogę korzystać z serwisu Disney+ – np. nie odtwarzają się filmy?
W przypadku jakichkolwiek problemów z korzystaniem z aplikacji Disney+, prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę www.help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia.
Jak długo jest ważny link rejestracyjny?
Po aktywacji usługi otrzymasz link aktywacyjny do zakończenia procesu rejestracji. Link jest ważny przez 30 dni.
Jak opłacać dostęp do serwisu Disney+?
Opłata będzie dodawana do abonamentu, który opłacasz u Twojego operatora Plus.
Co powinienem zrobić jeżeli opłata za ten sam okres korzystania z serwisu została mi naliczona przez Disney+ i operatora?
Prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę www.help.disneyplus.com w celu uzyskania wsparcia w zakresie zarządzania Twoją subskrypcją.