Nowy sposób przekazywania Abonentom informacji od Plusa na trwałym nośniku - przez stronę internetową
7.10.2024
Jak to działa?
Plus wprowadza nowy sposób przekazywania Państwu informacji na trwałym nośniku.
Jest to strona internetowa, zawierająca skierowane do Państwa informacje, umieszczone przez Plusa w możliwym do pobrania pliku PDF.
Co to znaczy „trwały nośnik”?
Trwały nośnik jest określeniem sposobu przekazania informacji, zapewniającym jej trwałość, niezmienność, integralność oraz dostęp do niej w odpowiednim czasie.
Zgodnie z prawem, trwały nośnik to materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
Trwałym nośnikiem może być np. papier, SMS, e-mail lub inne rozwiązanie, takie jak strona internetowa Plusa zawierająca plik PDF, do której prowadzi bezpieczny link.
Strona internetowa z plikiem PDF będzie dostępna dla Państwa także w przypadku rozwiązania umowy, której dotyczą zamieszczone na stronie internetowej informacje.
Jak Plus powiadamia o publikacji nowej informacji skierowanej do Państwa?
Będziemy powiadamiać niezwłocznie o pojawieniu się na stronie internetowej pliku PDF zawierającego skierowane do Państwa ważne informacje.
Wyślemy do Państwa bezpieczny link do strony internetowej - na podany adres e-mail lub SMSem na Państwa numer telefonu.
Czy należy pobrać plik PDF oraz zachować na przyszłość bezpieczny link?
Plik PDF można otworzyć od razu w przeglądarce lub bezpiecznie pobrać na swoje urządzenie i przeczytać później. Zachęcamy do pobrania pliku PDF.
Sugerujemy też zachować na przyszłość link prowadzący do strony internetowej.
Posiadanie linku pozwoli:
- uzyskać ponownie dostęp do pliku PDF,
- sprawdzić, że udostępniony plik PDF nie został przez nas skasowany, zmieniony lub podmieniony
Jak odzyskać dostęp do pliku PDF, jeżeli skasuję link?
Dostęp do pliku można uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Jak można sprawdzić, że plik PDF na stronie internetowej nie został usunięty, zmieniony lub podmieniony?
Otrzymany przez Państwa w SMSie lub wiadomości e-mail bezpieczny link zawiera w sobie 64-znakowy identyfikator, przykładowo:
https://api.plus.pl/tos/fb9d4aff79f5a93dc8601316954efd34e5ac1a7d2ff7a1339af6fc4f628488c6.pdf
Ten sam identyfikator, tj. zawierający identyczne zestawienie znaków oraz liter, znajduje się w nazwie pliku PDF umieszczonego na stronie internetowej, do której prowadzi bezpieczny link.
Jeżeli pobrany plik PDF ma ten sam identyfikator, który jest zawarty w linku przesłanym w wiadomości e-mail lub w SMSie, to znaczy, że pobrany plik PDF ma tę samą treść co w chwili wysłania do Państwa linku.
Nawet najmniejsza zmiana w treści pliku PDF, do której prowadzi link, automatycznie spowoduje również zmianę identyfikatora tego pliku PDF.