Darmowe zwroty
Bezpiecznie i wygodnie
Jesteś naszym klientem?
Zwróć za darmo towar, który nie spełnił Twoich oczekiwań. Nie musisz martwić się o koszty dostawy. Zostaw to nam! Polkomtel pokrywa koszty transportu przesyłki.
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy instrukcję, która wskaże, co zrobić, aby za darmo, bezpiecznie i szybko zwrócić produkty. Postępuj zgodnie z informacjami, a my zadbamy o to, aby przesyłka trafiła na wskazany adres.
Kto może skorzystać z darmowego zwrotu?
Każdy, kto kupił towar zdalnie (w sklepie internetowym oraz w telemarketingu) 1 i zamówił paczkę z dostawą na wskazany adres.
1 Na podstawie ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Jeżeli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, postępuj zgodnie z punktem: Zleć zwrot
Kto nie może skorzystać z darmowego zwrotu?
Każdy, kto ma osobowość prawną i/lub kupił i odebrał towar w sklepie stacjonarnym.
Termin
Odeślij towar przed upływem 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru lub od odstąpienia od umowy.
Złóż oświadczenie
Zanim rozpoczniesz proces odsyłania swojej paczki, wypełnij formularz2, który dołączyliśmy do umowy. Wypełniony dokument włóż do paczki.
2 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Adres zwrotów
Paczkę wyślij na adres:
InterPhone Service Sp. z o.o.CENTRUM LOGISTYCZNE
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Do paczki (oprócz wypełnionego „Wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy”) włóż kopię dokumentu zakupu (FV) lub Dowód Wydania.
Zleć zwrot
Małe i średnie paczki
Nadaj za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost sp. z o.o.

maksymalne wymiary 41x38x64 cm, maksymalna waga do 25 kg
Maksymalna wartość ubezpieczenia to 5.000 zł.
Jeżeli wartość sprzętu przewyższa maksymalną wartość ubezpieczenia, skorzystaj z usług FedEx®.
Nadaj paczkę InPostDuże paczki
Nadaj za pośrednictwem przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND sp. z o.o.

Maksymalna wartość ubezpieczenia to 20.000 zł.
Zastanawiasz się, jak prawidłowo zabezpieczyć paczkę?
Przygotuj opakowanie, które ochroni Twoją paczkę i zabezpieczy ją przed uszkodzeniami.
Jeżeli korzystasz z używanego opakowania, oderwij starą etykietę.
Zwrot pieniędzy
Zobowiązujesz się do zwrotu towaru, a my do zwrotu należności za zwrócone produkty. Wskaż w formularzu sposób zwrotu płatności:
- rozliczeniem na poczet należności,
- na rachunek bankowy,
- przekazem pieniężnym na adres,
- szybkim przelewem AutoPay.
Należność zwrócimy nie później niż 14 (czternaście) dni od chwili otrzymania zwrotu.