Weryfikacja tożsamości

Ostatnia aktualizacja: 21.08.2025r.

mObywatel

Przed zawarciem umowy Polkomtel weryfikuje prawidłowość danych osobowych Klienta. W stacjonarnych punktach sprzedaży Polkomtel weryfikuje podane przez Klienta dane – wedle wyboru Klienta – z okazanym przez Klienta dokumentem tożsamości lub za zgodą Klienta – z wykorzystaniem aplikacji mObywatel (certyfikat użytkownika aplikacji mObywatel).

W ramach umów zawieranych na odległość Polkomtel weryfikuje podane przez Klienta dane drogą elektroniczną, po odebraniu od Klienta odpowiednich zgód, jedną z metod wybranych przez Klienta:

  • z wykorzystaniem aplikacji mObywatel;
  • w formie wideoweryfikacji;
  • z wykorzystaniem usługi „Moje ID”, tj. za pośrednictwem systemu teleinformatycznego banku krajowego, SKOK lub krajowej instytucji płatniczej.

Weryfikacja danych Klienta metodą elektroniczną realizowana jest przez Polkomtel we współpracy z integratorem technicznym - IDENTT Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.