Serwis
wyświetlacza

Usługa, w ramach której naprawisz uszkodzony wyświetlacz urządzenia bez wychodzenia z domu!

Opis

Serwis wyświetlacza to usługa dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza Twojego urządzenia naprawimy go lub wymienimy na nowy!

Nie musisz wychodzić z domu!
Odbierzemy od Ciebie uszkodzony sprzęt i dostarczymy po wykonanej naprawie!

Koszt naprawy i transportu zostaną pokryte w ramach usługi!

Usługa dotyczy telefonów, smartfonów, tabletów, komputerów czy telewizorów zakupionych w Plus w ramach zawartych umów – zgodnie z regulaminami promocji.

NOWOŚĆ

Teraz możesz skorzystać z usługi również posiadając telefon z dowolnego źródła!

    Jeśli jesteś:
  • nowym lub obecnym klientem
  • korzystasz z oferty abonamentowej, na kartę lub Mix
  • właśnie podpisałeś umowę lub jesteś w jej trakcie
  • Pobierz bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza z sklepu Googleplay lub Appstore i postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji!

    W przypadku zniszczenia wyświetlacza :

    2 dni

    Zgłoś szkodę w ciągu 2 dni pod numerem (22) 716 19 99 lub na naprawaplus.pl

    2 dni
    robocze

    W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt

    7 dni
    roboczych

    W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy

    2 dni
    robocze

    W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt

    Jak aktywować usługę?

    Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet Plus dla Firm oraz Plus MIX ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.

    Obecni klienci abonamentowi, na kartę lub Mix mogą skorzystać z aktywacji usługi za pomocą aplikacji Serwis Wyświetlacza.

    Jak dezaktywować usługę?

    UW przypadku klientów posiadających automatycznie aktywowaną usługę:

    SMS-emwysyłając na numer 2601 ? bezpłatnego SMS-a o treści DEAKT SW1 – Klienci abonamentowi
    Za pomocą połączenia telefonicznegoWybierając z klawiatury telefonu *136*01*8854# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń" – Klienci Mix
    Przez Biuro Obsługi KlientaZadzwoń pod numer:
    601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
    lub 2601 z telefonu sieci Plus

    Usługę dezaktywuje konsultant
    przez Plus onlineZaloguj się

    W przypadku klientów którzy aktywowali usługę przez aplikację:

    SMS-emWysyłając wiadomość o treściDEAKT SWAPL 'xxxxxxxxxxxxxxx' na nr 8055, gdzie 'xxxx..' - to numer IMEI urządzenia objętego usługą.
    Przez Biuro Obsługi KlientaZadzwoń pod numer:
    601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
    lub 2601 z telefonu sieci Plus

    Usługę dezaktywuje konsultant

    Po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

    Co robić w przypadku uszkodzenia wyświetlacza?

    W przypadku uszkodzenia wyświetlacza należy w ciągu 2 dni zgłosić zdarzenie kontaktując z infolinią Centrum Pomocy pod numerem(022) 716 19 99 lub za pomocą stronywww.naprawaplus.pl

    Przy kontakcie telefonicznym należy podać następujące informacje:

    • Marka, model oraz numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
    • imię i nazwisko;
    • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
    • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
    • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia (tzw.: numer MSISDN);
    • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
    • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
    • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

    Po zgłoszeniu Uszkodzenia należy:

    • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
    • zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;
    • dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

    Status zgłoszenia uszkodzenia można śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99 ?.

    Opłaty

    Klienci abonamentowi

    Bezpłatnie - od momentu aktywacji usługi do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
    4,99 zł miesięcznie – kolejne miesiące.
    Po upływie 24 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.

    Klienci MIX

    Bezpłatnie – pierwsze 30 dni.
    7 zł – kolejne okresy 30-dniowe.
    Po upływie 48 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.

    Po zakończeniu okresu bezpłatnego użytkownik otrzyma wiadomość SMS z informacją o zbliżającym się okresie płatnym.

    Klienci korzystający z usługi w aplikacji

    Od 7zł za 30dni – zgodnie z informacją w aplikacji.