Skarga na brak dostępności usługi lub produktu
Możesz złożyć do nas skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez usługę w dogodny dla siebie sposób:
Pisemnie
• na adres: Polkomtel sp. z o.o. – Reklamacje, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa,
• w Punkcie Sprzedaży.
Lista Punktów Sprzedaży
Ustnie do protokołu w Punkcie Sprzedaży.
Telefonicznie - Centrum Obsługi Klienta: +48 601 102 601.
Numer dostępny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Elektronicznie:
• w sprawach usług komunikacji elektronicznej oraz iPlus - pocztą elektroniczną na adres e-mail: bok@plus.pl, oraz przez iPlus,
• w sprawach sklepu internetowego: pocztą elektroniczną na adres e-mail: esklep@plus.pl oraz przez iPlus.
Skarga powinna zawierać:
• Twoje imię i nazwisko,
• adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu zwrotnego,
• wskazanie usługi, której dotyczy skarga,
• wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa wraz z żądaniem zapewnienia przez nas jego spełniania.
Skargę, która nie zawiera wyżej wymienionych informacji, pozostawia się bez rozpatrzenia.
W skardze możesz wskazać preferowany sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez usługę.
Skarga zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, może on zostać wydłużony do 60 dni.
O przedłużeniu terminu i jego przyczynie poinformujemy Cię zgodnie ze wskazanym jako preferowany przez Ciebie sposobem kontaktu.
W przypadku złożenia skargi na produkt, który oferujemy, zostanie ona przez nas niezwłocznie przekazana właściwemu podmiotowi, który dostarczył i udostępnił dany produkt na rynku.
Poinformujemy Cię o tym zgodnie ze wskazanym jako preferowany przez Ciebie sposobem kontaktu.