Aplikacja iPlus
Obsługa konta
Tłumaczenie na język migowy i z języka migowego, umożliwiające komunikację osobom głuchym lub niedosłyszącym z Infolinią Obsługi Klienta.
Usługa Tłumacza dostępna jest w dni powszednie
w godz.: 08:00-16:00
Tłumacz języka migowego umożliwia wideokonferencję z wykwalifikowanymi tłumaczami przez internet, którzy na bieżąco pośredniczą w rozmowie z osobą głuchą z naszą infolinią.
Wystarczy posiadanie sprzętu komputerowego z kamerą, łącze internetowe o odpowiednich parametrach aby móc się połączyć z Tłumaczem języka migowego. Aby połączyć się z tłumaczem musisz udostępnić jedynie kamerę i mikrofon.
Możesz skontaktować się z Nami w każdej sprawie dotyczącej umowy lub usługi, w tym pomocy technicznej i konfiguracji sprzętu.
Chcesz porozmawiać o zasięgu, płatnościach lub usługach dodatkowych? Zadzwoń do
Działu Obsługi Klienta:
*Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora
Sprawdzaj bieżący stan konta, historię połączeń, dokonuj płatności oraz uruchamiaj dodatkowe usługi.
Przejdź do aplikacji iPlus