Kontakt

Obsługa Klientów Plus

601 102 601

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Chcesz przenieść numer lub przedłużyć umowę?

601 100 601

Od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00

Koszt połączenia dla wszystkich Klientów sieci Plus to 20 gr za całe połączenie.
Koszt dla abonentów innych sieci, zgodnie z taryfą.
Zostaw numer - oddzwonimy

Dane spółki

ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

NIP 527-10-37-727
REGON 011307968

Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000419430, kapitał zakładowy 3.525.300.000,00 zł,

Kontakt dla mediów i reklamodawców

Chcesz sprawdzić aktualną wysokość rachunku za telefon?

Zaloguj się do Plus online:

Znajdziesz tam wykaz bieżącego użycia i sprawdzisz:
listę numerów, na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń,
liczbę wysłanych SMS-ów i MMS-ów, użycia GPRS i innych usług.

Zaloguj się

Sprawdź przy pomocy SMS-a:

Wysokość rachunku telefonicznego w danym momencie,
wykorzystanie pakietu minut, SMS, MMS, GPRS dostępnych
w Twojej taryfie.

Szczegóły

Dział Windykacji i Należności

601 102 607

Od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00

Koszt połączenia - 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo - 1,97 z VAT)

dwn@plus.pl

W przypadku otrzymania pisma lub wezwania podpisanego przez radcę prawnego lub adwokata, sądowego nakazu zapłaty lub wyroku, pisma od komornika. Prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty e-mail:

nakaz@plus.pl