Co to jest Plus online?

Aplikacja Plus online umożliwi Ci stały dostęp do Twojego konta abonenckiego. W każdym miejscu i o każdej porze masz dostęp do informacji i możesz zarządzać usługami. Sam zdecyduj w jaki sposób będziesz korzystać z aplikacji:

Aplikacja Plus online to wiele możliwości!

  • Zarządzaj swoim kontem, kontroluj bieżące użycie, faktury i płatności
  • Sprawdzaj stan swoich pakietów i usług
  • Śledz na bieżąco wykonane połączenia/SMS-y oraz transmisję danych
  • Miej swój numer pod kontrolą. Zaloguj się i wypróbuj!
Aplikacja online Plus.pl
Logowanie do Plus online

Zaloguj się za pomocą eHasła bądź Plus Kodu

Do aplikacji Plus online możesz zalogować się poprzez eHasło lub Plus Kod. Są to 2 różne hasła. Sam wybierz, którym zalogować się do Plus online.

  • eHasło - umożliwia dostęp do wszystkich funkcjonalności Plus online, a także do faktur, bieżącego użycia i wykazu połączeń.
  • Plus Kod - umożliwia dostęp do pakietów i usług w Plus online, ale bez wglądu do faktur i szczegółowego wykazu połączeń.

WAŻNE: Aby mieć dostęp do faktur i billingów musisz wcześniej aktywować / mieć aktywną Zieloną fakturę lub e-fakturę.

PAMIĘTAJ eHasło i Plus Kod to hasła osobiste, nie przekazuj ich osobom trzecim

 

Jak się zalogować?

Sposób logowania różni się w zależności od posiadanego typu usługi

Plus Abonament - pierwsze logowanie

  • Wejdź na Plus online
  • W oknie "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu (nie poprzedzaj go żadnym znakiem)
  • Możesz zalogować się na 2 sposoby:
    Uzupełnij pole "eHasło lub Plus Kod"

    eHasło, które udostępnia faktury/bilingi/ bieżące użycie (uruchomisz w Plus online po zalogowaniu się Plus kodem 5 (w sekcji „Usługi" link ) lub otrzymasz kontaktując się Działem Obsługi Klienta.
    Plus Kod znajdziesz na pierwszej fakturze lub otrzymasz kontaktując się z nami. Nowy Plus Kod jest nieaktywny, w celu aktywacji należy go zmienić. Jeśli wprowadzisz nieaktywny Plus Kod, aplikacja wymusi zmianę hasła na własne. Zobacz jak to zrobić.
  • Na wpisany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS-em jednorazowe hasło, które wpisz w okno "podaj hasło sesji". Zobacz jak wyłączyć hasło sesji.
  • Jesteś już zalogowany do aplikacji!

WAŻNE: Dostęp do e-faktur oraz plików z duplikatami faktur / billingów jest możliwy tylko po zalogowaniu się poprzez eHasło. Jeśli jesteś zalogowany Plus Kodem, wyloguj się z aplikacji Plus online i ponownie zaloguj e-hasłem.

Plus Abonament

  • Wejdź na Plus online
  • W oknie "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu (nie poprzedzaj go żadnym znakiem)
  • Możesz zalogować się na 2 sposoby:
    Wprowadź aktywny Plus Kod lub eHasło

    Nie pamiętasz swoich haseł?

    Plus Kod otrzymasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

    eHasło, które udostępnia faktury/billingi/bieżące użycie uruchomisz w Plus online (sekcja "Usługi") po zalogowaniu się Plus Kodem 5 lub otrzymasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
  • Na wpisany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS-em jednorazowe hasło, które wpisz w okno "podaj hasło sesji". Zobacz jak wyłączyć hasło sesji.
  • Jesteś już zalogowany do aplikacji!

WAŻNE: Dostęp do e-faktur oraz plików z duplikatami faktur / billingów jest możliwy tylko po zalogowaniu się poprzez eHasło. Jeśli jesteś zalogowany Plus Kodem, wyloguj się z aplikacji Plus online i ponownie zaloguj e-hasłem.

Plus na Kartę/Plus Mix

  • Wejdź na Plus online
  • W oknie "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu/karty (nie poprzedzaj go żadnym znakiem)
  • Wprowadź 4 ostatnie cyfry kodu PUK. Zobacz co to jest kod PUK.
  • Jesteś już zalogowany do aplikacji!

Plus Internet

  • Wejdź na Plus online
  • W oknie "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu/karty (nie poprzedzaj go żadnym znakiem)
  • Wprowadź aktywny Plus Kod lub eHasło.

    Plus Kod znajdziesz na pierwszej fakturze lub otrzymasz kontaktując się z Działem Obsługi KlientaJeśli wprowadzisz nieaktywny Plus Kod, aplikacja wymusi zmianę hasła na własne. Zobacz jak to zrobić.

    eHasło, które udostępnia faktury/bilingi/bieżące użycie uruchomisz w Plus online (sekcji „Usługi" ) po zalogowaniu się Plus kodem 5 lub otrzymasz kontaktując się Działem Obsługi Klienta.
  • Na wpisany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS-em jednorazowe hasło, które wpisz w okno "podaj hasło sesji". Aby otrzymać SMS musisz przełożyć kartę do aparatu telefonicznego lub posiadać zainstalowany program w komputerze do odbioru SMS-ów. Zobacz jak wyłączyć hasło sesji.

WAŻNE: Dostęp do e-faktur oraz plików z duplikatami faktur/ billingów jest możliwy tylko po zalogowaniu się poprzez eHasło. Jeśli jesteś zalogowany Plus Kodem, wyloguj się z aplikacji Plus online i ponownie zaloguj e-hasłem.

Pomoc. Najczęstsze pytania

Jak mam uzyskać Plus Kod?

Twój Plus Kod 5 znajduje się na pierwszej fakturze po podpisaniu umowy w Plusie. Jest to tymczasowe hasło do konta, aby było aktywne, musisz je zmienić. Plus Kod możesz także otrzymać od konsultanta Działu Obsługi Klienta.

Nie pamiętam Plus Kodu, co mam zrobić?

Plus Kod możesz odzyskać dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. Konsultant zweryfikuje Twoje dane osobowe i prześle Plus Kod 5 SMS-em na Twój telefon.

Jak mam uzyskać eHasło?

eHasło – umożliwia zalogowanie do Plus online i daje podgląd do faktur i szczegółowego wykazu połączeń. Możesz je uzyskać poprzez:
Plus online. Zaloguj się wykorzystując Plus Kod 5 i postępuj zgodnie z instrukcją.
• Kontakt z Działem Obsługi Klienta. Zadzwoń do konsultanta i zgłoś życzenie wygenerowanie e-hasła. Podczas rozmowy zdecydujesz, czy chcesz je otrzymać SMS-em czy listem.
WAŻNE: aplikacja przy logowaniu wymusi na Tobie zmianę e-hasła na nowe. Wpisanie nowego e-hasła jest równoznaczne z resetem dotychczasowego hasła (jeżeli wcześniej już posiadałeś hasło).
• W punkcie Plusa.

Jak włączyć szczegółowy wykaz połączeń?

Wykaz bieżącego użycia w Plus online pozwala sprawdzić m.in. listę numerów, na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń, SMS -ów, użycie GPRS i innych usług inicjowanych od początku okresu rozliczeniowego. Włączenie usługi jest bezpłatne i możesz to zrobić w Plus online. Wybierz zakładkę Płatności > Narzędzia i usługi dla płatności > Wykaz bieżącego użycia. Więcej szczegółów znajdziesz w FAQ.

Jak aktywować fakturę na e-mail ?

Zielona faktura - to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT, która jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail. Dodatkowo wgląd do faktury jest zapewniony w Plus online. Faktura jest bezpłatna.
Możesz ją aktywować na kilka sposobów, m. in.:
Plus online – zobacz instrukcję
• poprzez SMS wysyłany na bezpłatny numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus Kod 5 adres @email.pl (wpisz adres @ na który będziesz otrzymywać faktury).
• kontaktując się z Działem Obsługi Klienta
Więcej w FAQ