
Aplikacja iPlus
Obsługa konta
Konfigurujemy Twoją ofertę
Czy ta informacja była dla Ciebie przydatna?
sygnał na zewnątrz
sygnał wewnątrz budynków i na zewnątrz
Te czynniki są typowe dla wszystkich sieci komórkowych. Zapewniamy, że robimy wszystko, aby stale poprawiać naszą infrastrukturę i zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia.
Rozumiemy, że każdy przypadek jest wyjątkowy i czasami potrzebujesz bezpośredniej pomocy. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne dla Ciebie, aby zapewnić wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z zasięgiem 5G/LTE.
Nasi specjaliści są wyposażeni w najnowsze narzędzia diagnostyczne i są gotowi do:
Możesz się z nami skontaktować telefonicznie, mailowo lub czat – wybierz sposób, który jest dla Ciebie najwygodniejszy.
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc na numer: 601 100 601
Od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 - 22:00. Koszt połączenia dla wszystkich Klientów sieci Plus to 20 gr za całe połączenie. Koszt dla abonentów innych sieci zgodnie z taryfą.
Chcesz porozmawiać o zasięgu, płatnościach lub usługach dodatkowych? Zadzwoń do
Działu Obsługi Klienta:
*Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora
Sprawdzaj bieżący stan konta, historię połączeń, dokonuj płatności oraz uruchamiaj dodatkowe usługi.
Przejdź do aplikacji iPlus