Zobacz jak działa smartDOM

smartDOM

Łącz usługi i oszczędzaj

Program smartDOM to wiele ważnych usług dla Twojego domu, które możesz łączyć i dzięki temu korzystać z rabatów!

Masz u nas telewizję, telefon lub Internet?
Dokup w dowolnym momencie inną usługę podstawową (telewizję, telefon lub Internet), a dostaniesz na nią 10 zł rabatu co miesiąc przez cały czas trwania umowy.

smartDOM logo

Sprawdź, ile
zaoszczędzisz dzięki
programowi smartDOM

Przekonaj się, jak łączenie usług w programie
smartDOM zmniejsza Twoje roczne zobowiązania

1.

Wybierz usługę, od której chciałbyś rozpocząć udział w programie smartDOM lub jedną z których obecnie korzystasz* ?

  • Jeśli korzystasz z więcej niż jednej usługi,
    rozpocznij od tej, która ma najwyższy
    abonament.

Przy wybraniu usługi
Ubezpieczenia otrzymasz
rabat do 30%.

%

Przy wybraniu usługi Gaz
w prezencie otrzymasz
kartę upominkową
o wartości nawet 200zł.

Wybierz ilość telefonów
z abonamentem.
1 2 3 4
2.

Dobierz kolejne usługi i zyskuj rabaty*

Rozwiń Zwiń

* Dokonując wyboru pamiętaj, że jednocześnie możesz wybrać tylko jeden typ internetu – LTE lub Światłowodowy oraz jeden rodzaj telewizji – satelitarną, kablową lub internetową.
Karty Podarunkowe o wartości 200 zł będą wydawane Odbiorcom w ramach grup taryfowych OSD W-3.6 oraz W-3.9, oraz będą spełniać warunki wskazane w § 3 regulaminu promocji „Gaz w programie smartDOM". Szczegóły w regulaminie promocji „Gaz bez prognoz" z dnia 2.09.2019 r. dostępnym na www.plus.pl/gaz.

Zaoszczędzona kwota rocznie:

0

Kalkulacja sporządzona w oparciu o wybrane usługi*:

+

*Kalkulacja ma charakter szacunkowy i nie może być traktowana jako oferta handlowa. Szczegółowe informacje nt. personalizowanej oferty uzyskasz w naszych Punktach Sprzedaży. Szczegóły i warunki programu smartDOM dostępne w regulaminie „smartDOM 4.5 - Telewizja, Internet, Telefon". Warunkiem skorzystania z Programu smartDOM i otrzymania Rabatu/Benefitu jest wyrażenie zgody smartDOM na przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowym Polsatem S.A., a Polkomtel Sp. z o.o.

Najczęściej zadawane pytania

Każdy Klient, który kupi min. dwie usługi lub dokupi kolejną do posiadanej już w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
Warunkiem skorzystania z Programu smartDOM i otrzymania Rabatu/Benefitu jest wyrażenie zgody smartDOM na przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowym Polsatem, a Polkomtel. W przypadku braku jej wyrażenia skorzystanie z Programu jest niemożliwe.
Jako kategorie uznawane są: Telewizja (satelitarna, kablowa IPTV, internetowa), Internet (mobilny i stacjonarny), Telefon, Plus MIX, Naziemna Telewizja Cyfrowa, Numer Stacjonarny. Przy czym Naziemna Telewizja Cyfrowa i Numer Stacjonarny nie mogą być umowami uprawniającymi do otrzymania rabatu na kolejnych usługach, a na umowie Plus MIX Klient nie może otrzymać rabatu, może on być tylko umową uprawniającą.
Na każdy dokupowany produkt Klient otrzymuje rabat 10 zł. Ponadto na kolejne telefony (produkt siódmy, ósmy i dziewiąty) jest przyznawany rabat 50%, o ile posiadany już telefon Klienta ma zobowiązanie miesięczne min. 49,90 zł, a dokupowane telefony będą miały abonament min. 50 zł.
Każda umowa niezależnie od wysokości abonamentu może być rabatowana, poza przypadkiem opisanym w pytaniu 3.
Można wybrać dwie lub więcej usług (nowy Klient) albo jedną lub więcej (obecny Klient).
Nie, ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania promocji.
Rabaty naliczane są przez cały okres umowy, czyli tak długo, jak długo Klient korzysta z usług, które uprawniają go do skorzystania z oferty.
Rabat zostanie uruchomiony najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego. W przypadku, gdy w wybranej przez Klienta promocji przewidziane są miesiące gratis, wówczas rabat będzie włączony po okresie bezpłatnym.
Tak, korzyści z ofert łączą się.
Tak, w przypadku podpisania umowy w Plusie w czasie obowiązywania programu, rabat będzie naliczany najpierw na numerze tymczasowym, a następnie - już po przeniesieniu numeru - na docelowym.
Tak, można wybrać dowolną kategorię sprzętu dostępnego w ofercie internetowej. W przypadku zakupu w ofercie ratalnej, rabatowaniu będzie podlegał wyłącznie abonament za usługę telekomunikacyjną. Raty będą naliczane w pełnej wysokości.
Nie, promocja dotyczy wyłącznie umów na minimum 24 miesiące.
Tak, Klient może zakupić w ramach oferty drugi telefon, a także telewizję Cyfrowego Polsatu. Produktem uprawniającym będzie wówczas Internet LTE.
Tak.
Tak, po okresie bezpłatnym, który jest korzyścią w ramach oferty dla Klientów innych operatorów, Klient będzie płacił abonament obniżony o 10 zł
W dowolnym punkcie sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu, a także przez Internet lub telefonicznie.
W Plusie możesz wybrać Abonament dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki ofercie Plusa nie tylko rozmawiasz z bliskimi, SMSujesz i MMSujesz bez limitu, ale także swobodnie korzystasz z Internetu w telefonie dzięki pakietowi GB. W ofercie znajdziesz również nowoczesne smartfony oraz usługi dodatkowe takie jak Ipla, HBO GO, Serwis Wyświetlacza, czy też Ochrona Internetu. Usługi te możesz przetestować całkowicie za darmo, a potem zdecydować czy dalej chcesz z nich korzystać.
W ofercie Duet każdy otrzymuje oddzielny pakiet GB. Jeśli chcecie korzystać ze wspólnego pakietu GB wybierz ofertę Ja + Rodzina.
W ramach abonamentu w ofercie Ja + Rodzina otrzymujesz jedną główną kartę SIM, do której możesz zamówić 2 dodatkowe karty SIM w cenie 0 zł/mies. Jeśli potrzebujesz więcej kart dla swoich bliskich, możesz dokupić kolejne 6 kart SIM za dodatkową opłatą 25 zł/mies. za każdą kartę.
Tańszy abonament o 10 zł otrzymasz jeśli aktywujesz elektroniczną fakturę. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej, łącz usługi i skorzystaj z Domowego Programu Oszczędnościowego smartDOM, który pozwoli obniżyć Twoje rachunki. Abonament Telefoniczny jako trzecią usługę możesz mieć nawet od 20 zł/mies.
Wystarczy, że wybierzesz ofertę dla przenoszących numer na naszej stronie www.plus.pl i wypełnisz formularz. Możesz również odwiedzić nasz Punkt Sprzedaży. Dla Twojej wygody my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.
Gdy zdecydujesz się przenieść numer do sieci Plus, otrzymasz numer tymczasowy, z którego będziesz mógł korzystać dopóki Twój dotychczasowy operator nie wyda nam Twojego numeru, który chcesz przenieść. Gdy Twój dotychczasowy operator wyda numer, numer tymczasowy zostanie zastąpiony Twoim przenoszonym numerem. Numery podmienią się automatycznie na karcie SIM. O statusie przeniesienia numeru zostaniesz poinformowany SMS-em.
Wybór oferty zależy od zainteresowań oraz potrzeb własnych i domowników. W ofercie za 60 zł/mies. otrzymujesz dostęp aż do 150 kanałów, w tym do kanałów sportowych tj. Polsat Sport HD, Eurosport 2 HD, do kanałów filmowych np. Filmbox Extra HD, Cinemax HD oraz wszystkich kanałów bajkowych: Disney Channel HD, Nick Jr, itd. Wybierając ofertę Premium MAX dodatkowo zyskujesz w cenie abonamentu dostęp do kanałów Eleven i HBO wraz z serwisem HBO GO oraz ponad 100 kanałów mobilnie w ramach serwisu Cyfrowy Polsat GO.
Tak, za 15 zł/mies. W wybranych ofertach Pakiet dostępny jest w cenie abonamentu.
Z jednym dekoderem dodatkowym, opłata miesięczna za usługę Multiroom HD wynosi 10 zł.
Serwis Cyfrowy Polsat GO jest dostępny bezpłatnie na dekoderach produkcji Cyfrowego Polsatu. Po aktywowaniu dodatkowej opcji ON THE GO dostępny jest również na go.cyfrowypolsat.pl oraz na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) z systemem operacyjnym Android i iOS. 
Aby zalogować się do serwisu Cyfrowy Polsat GO na urządzeniach mobilnych, wystarczy podać login oraz hasło z Internetowego Centrum Obsługi Klienta.
Dzięki podłączeniu dekodera do Internetu możesz cieszyć się dostępem do tysięcy programów na życzenie na swoim dekoderze bez dodatkowych opłat w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Dodatkowo, jeżeli w wybranej ofercie posiadasz serwis HBO GO, to będzie on dostępny również na dekoderze.
Internet LTE Plus jest odpowiedni zarówno do domu jaki i poza nim. Cała rodzina może korzystać z niego w domu na kilku urządzeniach dzięki routerowi domowemu. W przypadku wyboru abonamentu z routerem mobilnym z Internetu można korzystać poza domem, w trasie czy na uczelni – zasięg LTE Plus dostępny dla 99% Polaków daje nam tę swobodę.
• Większą prędkość - dzięki połączeniu (agregacji) częstotliwości zwiększona została szacunkowa maksymalna prędkość pobierania danych;
• Stabilność sieci - co oznacza lepszą jakość Internetu dla obecnych Klientów;
• Większa pojemność sieci – oznacza to możliwość komfortowego korzystania z sieci przez większą liczbę użytkowników.
• do 300 Mb/s w downlinku (pobieranie do Abonenta)
• do 50 Mb/s w uplinku (wysyłanie od Abonenta)
• Posiadać urządzenie kategorii 6 lub wyższej - takie sprzęty są oznaczone znaczkiem "LTE Plus Advanced";
• Być w zasięgu LTE Plus Advanced (sprawdź mapę zasięgu).
Plus jest Agentem Ubezpieczeniowym i działa w imieniu ERGO Hestii, co oznacza, że w punkcie Plusa lub Cyfrowego Polsatu możesz skorzystać z oferty ubezpieczeń jednego z najlepszych ubezpieczycieli na polskim rynku.
• dla osób fizycznych ubezpieczających pojazd i nieruchomość (dom, mieszkanie lub dom w budowie)
• ochrona od zdarzeń losowych i kradzieży
• ochrona ubezpieczonego i jego osób bliskich (z nim mieszkających) od szkód wyrządzonych osobom trzecim (OC w Życiu Prywatnym)
• ubezpieczenie nieruchomości pod cesję
• optymalne ubezpieczenie dla klientów poszukujących szerokiego zakresu ochrony od zniszczenia, uszkodzenia i kradzieży pojazdu
• dla właścicieli samochodów osobowych, terenowych i dostawczych o ładowności do 850 kg
• dla właścicieli motocykli i motorowerów
• kompleksowa ochrona pojazdu i nieruchomości
• dwa warianty do wyboru – możliwość dopasowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb
• szeroki zakres usług w komunikacyjnym ubezpieczeniu Assistance
• możliwość ubezpieczenia domu starszego niż 50-letni, jeśli przeszedł remont (wypłata odszkodowania następuje według wartości domu w stanie nowym)
• brak oględzin budynku i konieczności okazywania ubezpieczonych przedmiotów
• możliwość ubezpieczenia domu bez końcowego odbioru technicznego
• szeroki zakres ubezpieczeń dodatkowych
• dla osób fizycznych, ubezpieczających pojazd i nieruchomość (dom lub mieszkanie)
• ochrona od zdarzeń losowych dla osób szukających prostego ubezpieczenia majątku (z wyłączeniem powodzi)
• ochrona ubezpieczonego i jego osób bliskich (z nim mieszkających) od szkód wyrządzonych osobom trzecim (OC w Życiu Prywatnym)
• ochrona dla osób poszukujących podstawowej ochrony w razie kradzieży i szkody całkowitej pojazdu
• dla właścicieli samochodów osobowych, terenowych i dostawczych o ładowności do 850 kg
• dla właścicieli motocykli i motorowerów
• prosty zakres ubezpieczenia zapewniający realną ochronę w najczęstszych szkodach
• ryczałtowa suma ubezpieczenia w ubezpieczeniu mienia (dom lub mieszkanie, budynek gospodarczy, wyposażenie i rzeczy osobiste)
• brak franszyzy – nie istnieje minimalna wartość szkody, od której wypłacamy odszkodowanie
• w przypadku uszkodzenia szyb, brak szkodowości w Minicasco (dotyczy Ubezpieczenia Szyb)
• zakres dostosowany do potrzeb i możliwości finansowych
• dla rodzin spędzających urlop za granicą
• dla osób aktywnych, posiadających sportowe pasje
• dla wszystkich, bez limitu wieku
• dla podróżujących prywatnie i służbowo
• koszty transportu medycznego nie pomniejszają sumy ubezpieczenia kosztów leczenia
• ratownictwo bez dodatkowych sublimitów
• organizacja bezgotówkowej pomocy medycznej
• współpraca z doświadczonymi partnerami w zakresie
organizacji pomocy medycznej i Assistance na całym świecie
• szeroki zakres terytorialny – ubezpieczenie dopasowane do kierunku podróży
• dostępność Centrum Alarmowego 24/7
• polisa i certyfikat dostępne w dwóch językach – polskim i angielskim
Właścicielem infrastruktury, czy okablowania oraz liczników energii pozostaje firma, która robi to dziś. Tę firmę nazywamy dystrybutorem (w języku energetyki mówi się o niej Operator Systemu Dystrybucyjnego). Plus jest sprzedawcą towaru jakim jest energia elektryczna, która płynie do Klienta tymi samymi kablami jak dotychczas.
Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy nie musisz zmienić licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy firmy.
Wszelkiego rodzaju awarie sieci energetycznej tak jak dotychczas należy zgłaszać do pogotowia energetycznego, które jest dostępne 24h pod numerem 991 lub pod numerem 22 821 31 31 (dotyczy Klientów z Warszawy, gdzie łącze energetyczne dostarcza innogy Stoen Operator Sp. z o.o.). Opłata za połączenie telefoniczne zgodna z cennikiem operatora.
Twoja faktura składa się z dwóch rodzajów opłat: za energię jako towar oraz za usługę jej dostarczenia. Pierwszy rodzaj opłat dotyczy samej energii jako towaru, czyli tego co sprzedaje Plus. Energia jako towar jest nazywana także „energią czynną". Drugi rodzaj opłat jest związanych z usługą dostarczania energii do Twojego domu. To są opłaty lokalnego dystrybutora energii – czyli właściciela kabli i liczników. Te opłaty Plus refakturuje w imieniu firmy dystrybucyjnej.
W razie niewykorzystania pakietu niezużyta energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe (pokrywa nowe zobowiązania lub zostaje oddana Klientowi w formie gotówki lub przelewu). Przy przekroczeniu pakietu, Klient nie traci dostępu do prądu. Dodatkowe zużycie będzie ujęte na fakturze rozliczeniowej według stawek obowiązujących w pakiecie.