Realizacja Zmiany Dostawcy Internetu będzie dokonywana w Punktach Sprzedaży. W celu znalezienia najbliższego Punktu skorzystaj z linku:
plus.pl/znajdz-salon
Na każdym etapie realizacji Zmiany Dostawcy Internetu masz możliwość anulowania wniosku. Deklarację dotycząca przerwania procesu można zgłosić do Plusa lub u obecnego Dostawcy Internetu.
Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży zweryfikuje możliwość świadczenia usługi w podanej lokalizacji
W punkcie Sprzedaży podpisujesz wniosek o Zmianę Dostawcy Internetu.
Otrzymany wniosek w ciągu 21 dni przekazujesz do obecnego Dostawcy Internetu. Na podstawie złożonego wniosku zostanie wypowiedziana umowa.
Dotychczasowy Dostawca Internetu wyznacza planowaną datę wyłączenia usługi. Poinformujemy Cię o planowanej dacie wyłączenia usługi u obecnego dostawcy Internetu.
Po otrzymaniu informacji w ciągu 30 dni od planowanej daty rozwiązania dotychczasowej umowy powinieneś podpisać w Punkcie Plusa nową umowę na Internet.
Jeżeli usługa Internetu wymaga instalacji w ciągu 10 dni skontaktuje się z Tobą nasz instalator.
Po dokonaniu instalacji otrzymasz notyfikację o rozpoczęciu świadczenia usługi. Plus wyśle informację do Twojego dotychczasowego operatora aby rozwiązał obecnie posiadaną usługę.