Serwis
Urządzenia

Usługa, w ramach której naprawisz uszkodzony telefon, smartfon lub tablet bez wychodzenia z domu!

Opis

Serwis urządzenia to usługa dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia Twojego urządzenia naprawimy go lub wymienimy na nowy!

Serwis obejmuje naprawę :

  • wyświetlacza
  • obudowy
  • przycisków
  • kamery przedniej i tylnej
  • skutków zalania płyty głównej

Nie musisz wychodzić z domu!

Odbierzemy od Ciebie uszkodzony sprzęt i dostarczymy po wykonanej naprawie!

Koszt naprawy i transportu zostaną pokryte w ramach usługi!

Usługa dotyczy telefonów, smartfonów i tabletów zakupionych w Plus w ramach zawartych umów – zgodnie z regulaminami promocji.

W przypadku zniszczenia urządzenia:

2 dni

Zgłoś uszkodzenie w ciągu 2 dni na na naprawaplus.pl

2 dni
robocze

W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt

7 dni
roboczych

W ciągu 7 dni roboczych sprzęt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy

2 dni
robocze

W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt

Jak aktywować usługę?

Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach wybranych ofert Plus Abonament/Plus Abonament dla Firm ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.

Jak dezaktywować usługę?
SMS-emWysyłając SMS o treści "DEAKT SUABO XXXXXXXXXXXXXXX" na nr 8055 gdzie XXX… to nr IMEI sprzętu
Przez Biuro Obsługi KlientaZadzwoń pod numer:
601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
lub 2601 z telefonu sieci Plus

Usługę dezaktywuje konsultant
Co robić w przypadku uszkodzenia sprzętu?

W przypadku uszkodzenia sprzętu należy w ciągu 2 dni zgłosić zdarzenie za pomocą strony www.naprawaplus.pl

Potrzebne będą następujące informacje:

  • Marka, model oraz numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
  • imię i nazwisko;
  • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
  • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
  • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia (tzw.: numer MSISDN);
  • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
  • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

Po zgłoszeniu Uszkodzenia należy:

  • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
  • zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;
  • dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

Informacje dotyczące zgłoszeń dostępne na stronie naprawaplus.pl oraz w Centrum Pomocy pod nr (22)716 19 99  ?

Opłaty

W zależności od oferty opłata za usługę uiszczana jest w ramach abonamentu lub dodatkowo płatna 10 zł za 30 dni.

W ofertach gdzie usługa nie jest wliczona w abonament, Abonent otrzymuje pierwsze 30 dni gratis.

Aby kontynuować korzystanie z usługi należy przed końcem okresu próbnego wysłać SMS o treści TAK na numer 80033.