Nie masz zasięgu,
ale masz dostęp
do Wi-Fi?

Połącz telefon
z Wi-Fi

Rozmawiaj!

Masz problemy z zasięgiem sieci?

Teraz dzięki usłudze Wi‑Fi Calling+ w Plusie możesz rozmawiać i SMS‑ować poprzez Wi‑Fi, wykorzystując Twój numer telefonu.

Usługa sprawdza się idealnie w miejscach gdzie jest słaba jakość połączeń, często pojawiają się zakłócenia lub gdzie wcale nie ma zasięgu sieci komórkowych a jest dostęp do siec Wi‑Fi.

Jest także idealnym rozwiązaniem podczas wyjazdów zagranicznych. Usługa działa na całym świecie, a rozmowy wykonywane w ramach tej usługi są rozliczane jakby odbywały się w sieci Plus. Dzięki temu będziesz mógł być stale w kontakcie z najbliższymi bez obawy o koszty.

Wifi calling

Co zyskujesz dzięki usłudze Wi‑Fi Calling+:

  • Stały kontakt ze wszystkimi
  • Poprawę zasięgu
  • Identyfikację własnym numerem
  • Obniżkę kosztów rozmów z zagranicy (Wi‑Fi Calling+ zagranicą dostępne jest bez dodatkowych opłat, a połączenia rozliczane są jakbyś dzwonił z Polski)

Co jest potrzebne aby skorzystać z usługi Wi‑Fi Calling+:

Karta SIM

Szczegóły

Aktywna usługa
Wi-Fi Calling+

Sprawdź, jak aktywować

Aplikacja
Wi-Fi Calling+

Pobierz aplikację

Dostęp do sieci
Wi-Fi

Szczegóły

Pomoc. Najczęstsze pytania

Co to jest Usługa „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

W ramach usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" możesz wykonywać i odbierać połączenia oraz wysyłać i odbierać SMS z wykorzystaniem Twojego numeru telefonu w sieci Plus (MSISDN) oraz Aplikacji Wi-Fi Calling+, będąc w zasięgu sieci Wi-Fi. Jest to Usługa świadczona na zasadach opisanych szerzej w Regulaminie „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+".

Do kogo skierowana jest ta Usługa?

Z Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" mogą skorzystać Klienci indywidualni oraz Przedsiębiorcy posiadający REGON wszystkich ofert abonamentowych Plus.

Gdzie mogę korzystać z Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

Usługa działa na terenie Polski oraz zagranicą.

Jak aktywować Usługę „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

Usługę można zamówić w następujący sposób:

  • poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer 80801 o treści START
  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48 601102601
Skąd ściągnąć i jak zainstalować Aplikację „Wi-Fi Calling+"?

Bezpłatna aplikacja „WiFi Calling+" jest udostępniona do pobrania w sklepie Google Play oraz AppStore,

Na jakich platformach systemowych mogę korzystać z Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

Aplikacja wymaga systemu operacyjnego Android (wersja 5.0 wzwyż) lub iOS (9.0 wzwyż)

Czym się różni Usługa „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" w Plusie od podobnych produktów działających po Wi-Fi?

W ramach Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" możesz wykonywać połączenia/ wysyłać SMS z wykorzystaniem swojego numeru telefonu (tzw. MSISDN), jak i odbierać połączenia/SMSy od osób dzwoniących na Twój numer telefonu.

Jakie pobierane są opłaty za korzystanie z usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

Sama Usługa jest bezpłatna. Opłaty za połączenia i SMSy wychodzące i przychodzące wykonywane w ramach usługi są naliczane zgodnie z Twoją ofertą. Korzystając z usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" w dowolnym miejscu na świecie dzwonisz tak jakbyś znajdował się Polsce w zasięgu sieci Plus.

Czy mogę wysyłać wiadomości MMS w ramach Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+"?

W ramach Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" możesz realizować wyłącznie połączenia głosowe oraz SMS-ować.

Czy mogę wykonywać połączenia, gdy jestem poza zasięgiem sieci komórkowej Plus?

Tak, w ramach Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" możesz wykonywać połączenia będąc poza zasięgiem sieci komórkowej Plus, jednak wymagane jest połączenie z siecią Wi-Fi.

Co się stanie, jeśli rozpocznę połączenie w ramach Wi-Fi i utracę połączenie z tą siecią?

W takim przypadku rozmowa zostanie przerwana aby nie narazić Cię na ewentualne dodatkowe koszty.

Czy osoby do których dzwonię również muszą mieć zainstalowaną Aplikację „Wi-Fi Calling+"?

Nie, osoby które wykonują połączenia do Ciebie oraz te, które odbierają połączenia od Ciebie nie muszą mieć zainstalowanej Aplikacji.

Jak podłączyć się do sieci Wi-Fi?

By najlepiej wykorzystać możliwości Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" oprócz ściągnięcia na telefon aplikacji rekomendujemy, byś zawsze miał włączoną opcję Wi-Fi, poprzez wybór ustawienia automatycznego logowania do otwartych dostępów Wi-Fi lub Wi-Fi szyfrowanych, do których posiadasz hasła dostępu.

O czym należy pamiętać korzystając z publicznych sieci Wi-Fi

Korzystając z publicznych sieci Wi-Fi należy pamiętać, że dostęp do sieci Wi-Fi w miejscach publicznych może być ograniczony przestrzennie, czasowo oraz pod względem parametrów technicznych połączenia. Połączenia wykonywane za pomocą sieci Wi-Fi mogą być wobec tego przerywane. Administrator danej sieci Wi-Fi może wprowadzić blokady dla konkretnych portów /protokołów aplikacyjnych, uniemożliwiając tym samym działanie usług typu „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+". W związku z tym Polkomtel nie może brać. odpowiedzialności za działanie Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+" przy użyciu publicznych sieci Wi-Fi.

Wymagania techniczne:
  • Otwarta komunikacja TCP/UDP dla protokołów HTTPS, DNS SIP i RTP na portach 443, 53, 5061, 4000-50000
  • Minimalna przepływności WiFi 128 kbps
  • Opcjonalnie – Akceptowalne opóźnienie w sieci do ~100 ms
  • UWAGA: aplikacja na system Android nie pracuje w natywnej sieciach IPv6
Dlaczego aplikacja „Wi-Fi Calling+" jest w trybie offline?
  • należy upewnić się, czy w telefonie mamy aktywowaną łączność Wi-Fi
  • należy upewnić się czy jesteśmy w zasiągu sieci Wi-Fi i czy telefon jest z nią połączony
Czy po utracie zasięgu Wi-Fi Aplikacja „Wi-Fi Calling+" automatycznie przejdzie do stanu online w chwili ponownej rejestracji w sieci Wi-Fi?

Aplikacja „Wi-Fi Calling+" po utracie sygnału Wi-Fi połączy się automatycznie w stan czuwania „online" po ponownej rejestracji w sieci Wi-Fi

Karta SIM

Z aktywną ofertą abonamentową sieci Plus

Usługa skierowana jest do Klientów indywidualnych ofert abonamentowych posiadających aktywną kartę SIM, do której przypisany jest numer telefonu z sieci Plus (MSISDN)

Lista telefonów

Aplikacje można pobrać na urządzenie z zainstalowanym mobilnym systemem operacyjnym Android (wersja 5.0 wzwyż) lub iOS (wersja 9.0 wzwyż)

Usługa Wi-Fi Calling

Usługę można zamówić:

  • Wysyłają SMSa na numer 80801 w treści wpisując START lub
  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48 601102601

Pobierz aplikację Wi-Fi Calling+

Aplikacja Wi-Fi Calling+ jest do pobrania ze sklepu App Store oraz Google Play

Wi-Fi Calling+ w app storeWi-Fi Calling+ w sklepie Google play

Dostęp do sieci Wi-Fi

Włącz Wi-Fi w ustawieniach telefonu i połącz się z wybraną siecią