Wymiana karty SIM
Opis
Kartę SIM możesz wymienić:
- z powodu uszkodzenia
- z powodu kradzieży
- z powodu utraty
- z powodu zablokowania
Wymiana karty nie powoduje zmiany Twojego numeru.
Po wymianie karty nie będą dostępne dane zapisane na starej karcie.
Kartę SIM/eSIM możesz wymienić, jeśli jesteś właścicielem telefonu lub osobą pisemnie upoważnioną przez właściciela (pełnomocnictwo notarialne, notarialnie poświadczone, pełnomocnictwo pisemne) lub jesteś opiekunem prawnym Klienta.
Wymiany karty SIM/eSIM może dokonać tylko:
- właściciel numeru,
- opiekun prawny w przypadku Klienta częściowo lub całkowicie ubezwłasnowolnionego, po przedstawieniu orzeczenia/zaświadczenia wydanego przez Sąd o ustanowieniu opiekuna prawnego Klienta,
- pełnomocnik Klienta posiadający pełnomocnictwo notarialne lub notarialnie poświadczone,
- pełnomocnik Klienta posiadający pełnomocnictwo pisemne po uprzednim potwierdzeniu przez Biuro Obsługi Klienta zakresu udzielonego pełnomocnictwa z Abonentem.
Jak wymienić?
Opłaty
Wymiana karty SIM kosztuje 25 zł z VAT (opłatę doliczymy do Twojego najbliższego rachunku za usługi telekomunikacyjne)
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje w przypadku:
- starych kart wyprodukowanych przed 2013 rokiem (na rok produkcji wskazuje trzecia i czwarta cyfra numeru seryjnego karty)
- przedłużenia umowy, gdy wymagana jest wymiana na kartę microSIM, nanoSIM lub USIM
- nowej umowy, gdy karta jest uszkodzona lub wymagana jest wymiana na kartę microSIM, nanoSIM lub USIM
Karta USIM
Ten typ karty jest Ci potrzebny do korzystania z usługi LTE.
Jeśli Twoja obecna karta nie ma takiej funkcjonalności, możesz wymienić ją na USIM zgodnie z powyższymi zasadami.
Zwróć uwagę na to czy posiadasz właściwą kartę, szczególnie gdy zmieniasz taryfę na taką, która umożliwia korzystanie z LTE.