W chwili obecnej opcję płatności w sklepie Google Play mogą włączyć wyłącznie Klienci ofert abonamentowych.
Google Play to internetowy sklep firmy Google z aplikacjami, grami, muzyką, książkami, magazynami, filmami i programami TV.
Treści ze sklepu są przeznaczone do korzystania za pomocą urządzeń (telefony, tablety itp.) działających pod kontrolą systemu operacyjnego Android.
Abonenci usług abonamentowych głosowych i Plus Internet, którzy:
Aby uruchomić usługę, należy korzystać z urządzenia mobilnego.
Maksymalna kwota, którą możesz wykorzystać w ramach Usługi w danym Okresie Rozliczeniowym wynosi 150 PLN.
Kwota ta nie wlicza się do Limitu Kredytowego określanego zgodnie z RŚUT.
Dokonana płatność pojawi się w części niefiskalnej faktury (rozliczenie konta). Obok naliczonej kwoty pojawi się również nazwa zakupionej aplikacji.
Mam ofertę MIX / Prepaid. Czy mogę korzystać z płatności w Google Play?
Gdzie pojawi się płatność za zakupy w Play na fakturze od Plusa?
Czy można płacić z Plusem za zakupy przez stronę www Sklepu Play?
Chcę zareklamować produkt lub odzyskać pieniądze. Do kogo mam się zwrócić?
Nie widzę płatności Google w swoim telefonie – dlaczego?
Chcę zablokować możliwość płacenia w ten sposób. Jak to zrobić?
Czy jest ograniczenie wydatków na zakupy w Google Play?
Czy zapłacę za transmisję danych?
Czy mogę ustawić własny limit na zakupy w aplikacji (nie tylko 150, ale w ogóle)?
Jaka jest maksymalna cena jednej aplikacji?
Jak sprawdzić swoje wydatki w Google Play?
Ile mam czasu na odzyskanie pieniędzy, jeżeli rozmyślę się z zakupu?
Google Play i logo Google Play są znakami towarowymi firmy Google Inc.