iplus-logo

Aplikacja iPlus

Obsługa konta

Pobierz
Biuro Prasowe PLUSH

Plush liderem TikTok-a wśród telekomów

PLUSH 29.07.2025

W ciągu zaledwie ośmiu miesięcy działalności na TikToku, Plush zdobył 1,2 miliona polubień i wyprzedził całą konkurencję. Nowa strategia i ciągłe zaskakiwanie odbiorców platformy angażującym kontentem sprawiło, że Plush został najbardziej lubianą polską marką telekomunikacyjną na TikToku.

W końcu możemy powiedzieć to oficjalnie. Wygląda na to, że TikTok ma nowego króla, a raczej… Misia. Osiem miesięcy wystarczyło, żeby marka swoim pluszowym pazurem przełamała wszystkie bariery i stała się najchętniej lajkowanym kontem spośród polskich telekomów. A poprzeczka ustawiona była naprawdę wysoko. 

Od zera do…bohatera? 

Nowa strategia zakładała dostosowanie komunikacji do obecnych oczekiwań młodych. Miś w nowej odsłonie oraz tworzenie contentu w sposób charakterystyczny nie dla marek, a dla twórców sprawiły, że Plush wyprzedził w polubieniach całą działającą na TikToku od kilku lat konkurencję. Od października ubiegłego roku Plush nieustannie zaskakiwał zapraszając do współpracy: gościa od najbardziej znanej stopy w Polsce – Łatwoganga, nic-nie-mówiącą Dodę, wieczną Edytę Górniak oraz Hanię Turnau wraz z pewnym pazernym zwierzakiem z Krupówek. Do tego reaktywował z grupą teatralną Mumio kultowe Kopytko, przepędził z posesji jedzącego kebaba Książula, a Zoja Skubis wspięła się na Mount Everest w Plushowym kombinezonie. Efekty? W ciągu kilku miesięcy Plush zdobył największe zaangażowanie w kategorii telco i realną zmianę percepcji marki, które w połączeniu z nową ofertą przełożyły się na 55% wzrost sprzedaży. To przykład, że z odważną, ale jednocześnie przemyślaną strategią i dobrym wykonaniem, można osiągnąć więcej, niż tylko zasięg w social mediach. Można przywrócić marce znaczenie i dać jej nowe życie. 

Długo zastanawialiśmy się co zrobić z Plushem, który lata swojej świetności miał już dawno za sobą i w żadnym punkcie swojego marketing-mixu nie pasował do oczekiwań, które wobec swoich ulubionych marek ma obecne młode pokolenie. Dzięki odważnym decyzjom błyskawicznie zbudowaliśmy ogromne zaangażowanie. Jednocześnie udaje nam się sprytnie przemycać komunikaty ofertowe mówi Paweł Lewandowski, Head of Plush. 

Nikt nie lubi oglądać reklam. Aby naprawdę angażować odbiorców trzeba tworzyć treści, które naturalnie wpisują się w ich feed. Plush w bardzo krótkim czasie stał się naturalną częścią TikToka – i co najważniejsze, przełożyło się to na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie marki dodaje Filip Połoska, Head of Communication and Content Plush. 

Działania Plusha były regularnie zauważane przez media i zostały wyróżnione na stronie TikToka jako jeden z najlepszych przykładów biznesowego wykorzystania platformy na świecie. 

TOP #1 telekom w Polsce na TikTok-u

Na koniec – żeby już dłużej nie przynudzać – parę istotnych faktów o koncie Plusha na TikTok-u. To właśnie te liczby i statystyki mówią wszystko: 

  • 568K wyświetleń profilu, 
  • 1,2M polubień, 
  • 46K komentarzy, 
  • 71K udostępnień, 
  • 0 nudnych treści. 

A dla tych, co jeszcze nie widzieli – namiar na konto Plusha, czyli – powiedzmy to głośno raz jeszcze, bo mamy się czym chwalić – najchętniej lajkowane konto spośród polskich telekomów. 

Zespół Plush współtworzy komunikację i działania marketingowe wspólnie z agencją CRB.agency, która prowadzi social media i produkuje content. Agencja FormUp natomiast wspiera markę w działaniach digital – od kreacji i kampanii mediowych, po realizację celów. 

Oktawia Chołuj

Starszy Specjalista ds. Public Relations

Więcej moich artykułów

Udostępnij

facebooklinkedinx twitter

Podobne artykuły