iplus-logo

Aplikacja iPlus

Obsługa konta

Pobierz
Biuro Prasowe Komunikaty korporacyjne

Plus najsilniejszym brandem telekomunikacyjnym w Polsce w rankingu Top Marka 2025

Komunikaty korporacyjne 03.11.2025

Plus zajął pierwsze miejsce w kategorii Telekomunikacja w tegorocznej odsłonie badania Top Marka 2025. To już siódme z rzędu zwycięstwo w tym rankingu, co potwierdza siłę komunikacji oraz rozpoznawalność marki w branży. W gronie liderów branży telko znalazł się także Plush zajmując 5. miejsce.

Top Marka 2025 to największe w Polsce badanie medialności marek, realizowane przez magazyn „Press” i Instytut Monitorowania Mediów. Ranking powstaje na podstawie kompleksowej analizy artykułów, wpisów i innych wzmianek medialnych z wyłączeniem klasycznej reklamy. Badanie obejmuje publikacje w prasie, portalach internetowych i mediach społecznościowych. W tegorocznej edycji przeanalizowane zostało aż 28,5 mln wzmianek z okresu 12 miesięcy z 50 branż. O pozycji w zestawieniu decydowały takie wskaźniki jak zasięg publikacji, ich wydźwięk oraz siła komunikacyjna marki.

Plus numerem 1 w branży telko

Na najważniejszy wskaźnik, czyli siłę marki składają się trzy elementy: liczba wzmianek o brandzie, zasięg tych publikacji (impact) oraz indeks sentymentu, czyli ocena emocjonalnego wydźwięku przekazu. W tegorocznej edycji siła marki Plus wyniosła aż 2 829 352 punktów, co zapewniło jej 1. miejsce wśród polskich operatorów. Impact, czyli najważniejszy składnik siły marki to szacowane dotarcie do informacji o danym brandzie. Tu również Plus zdeklasował konkurencję osiągając wynik 1 098 222 169. W ogólnym rankingu Top 500 Marek Plus uplasował się na wysokim 26. miejscu spośród aż 1020 badanych marek.

Plush najlepszą submarką w Polsce

Na uwagę zasługuje także piąte miejsce Plusha - najwyżej sklasyfikowanej w rankingu submarki telekomunikacyjnej. Siła marki Plush wyniosła 41 332. Impact natomiast aż 17 822 247.

Top Marka 2025

Tegoroczna edycja objęła wzmianki w mediach z okresu od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2025. Analizą objęto: 17,1 mln wpisów w mediach społecznościowych, 10,1 mln publikacji na portalach internetowych oraz 1,3 mln materiałów prasowych. Łącznie – 28,5 mln wzmianek. To prestiżowe zestawienie nie tylko pokazuje, które marki są najbardziej obecne w debacie publicznej, ale także jak skutecznie budują swój wizerunek w dynamicznym świecie mediów.

Oktawia Chołuj

Starszy Specjalista ds. Public Relations

Więcej moich artykułów

Udostępnij

facebooklinkedinx twitter

Podobne artykuły