iplus-logo

Aplikacja iPlus

Obsługa konta

Pobierz
Biuro Prasowe Kampanie reklamowe

Nowa kampania Plusa Na Kartę, w której śmiechom nie będzie końca

Kampanie reklamowe 15.09.2025

Plus wraca z kampanią marketingową, która rozbawi każdego. Tym razem ofertę Bez Limitu dostępną w Plusie Na Kartę promowały będą kapibary oraz jamniki, a wszystko to w technologii AR.

Plus ponownie zaskakuje i zaprasza do świata, w którym gigabajty bez limitu łączą się z… dobrym humorem. Po sukcesie poprzedniej kampanii AR, Plus wraca z nową odsłoną akcji. Tym razem w rolach głównych występują… kapibary i jamniki, a hasło kampanii mówi wprost: „Nie skanuj, bo śmiechom nie będzie końca”. I nie jest to przesada – po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu w interaktywną reklamę użytkownik trafi do wirtualnego świata pełnego absurdalnych, animowanych scen, które trudno zapomnieć. Całość wpisuje się w ideę poprzedniej kampanii Plusa Na Kartę – „To giga ważne, żeby się śmiać”.

2 miesiące w cenie 1

Kampania wspiera ofertę Plusa Na Kartę, w której w ramach aktualnej promocji nowi użytkownicy mogą skorzystać z giga okazji – 2 miesięcy w cenie 1. Wybierając pakiet za 50 zł użytkownik otrzymuje: internet bez limitu (przez 6 miesięcy, a od 7 do 12 miesiąca paczkę aż 1000 gigabajtów miesięcznie) oraz rozmowy i SMS-y bez limitu w promocyjnej cenie – 25 zł przez pierwsze 2 miesiące. To oferta stworzona z myślą o tych, którzy chcą mieć wystarczająco internetu, by swobodnie streamować, pracować zdalnie, grać online czy dzielić się treściami, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Plus i agencja Freundschaft. Działania zaplanowane są szeroko – obejmują interaktywne materiały digitalowereklamy w komunikacji miejskiej oraz silne wsparcie ze strony popularnych TikTokerów (TU i TU), którzy w kreatywny sposób angażują społeczność wokół kampanii.

Zeskanuj kod z grafiki i zobacz sam, co tu się odlimitowało.

Oktawia Chołuj

Starszy Specjalista ds. Public Relations

Więcej moich artykułów

Udostępnij

facebooklinkedinx twitter

Podobne artykuły