Kredyt
Możesz być w kontakcie z bliskimi nawet,
gdy zabraknie Ci środków na koncie.Co zyskujesz?
- Gdy zabraknie ci środków na koncie możesz jeszcze korzystać z "Kredytu" o wartości do 2 zł, który będziesz widział na swoim koncie jako minus dwa złote do momentu doładowania - możesz z niego korzystać i wydać na co chcesz.
Jak włączyć i wyłączyć kredyt?
- Aby włączyć Usługę wpisz krótki kod *136*03# i naciśnij
- Wyłączenie Usługi nastąpi automatycznie po pierwszym od momentu jej włączenia doładowaniu konta
Opłaty
Przy pierwszym doładowaniu, które wykonasz po włączeniu Usługi pobierzemy jednorazową opłatę 20 gr i środki, które wykorzystałeś w ramach "Kredytu".
Kto może skorzystać z promocji?
Abonenci, którzy korzystają z oferty na Kartę w Plusie:
- ze stażem w sieci minimum 3 miesiące (90 dni)
- z przynajmniej jednym doładowaniem za minimum 5 zł
- z kontem ważnym na usługi wychodzące
Ważne informacje
- 2 zł przyznane w ramach "Kredytu" można wykorzystać na dowolne usługi telekomunikacyjne oferowane w taryfie, z której korzystasz.
- Gdy już nie będziesz mieć środków na koncie dodatkowe środki przyznane w ramach "Kredytu" są widoczne na koncie jako jego ujemny stan.
- Stan konta sprawdzisz bezpłatnie krótkim kodem: *100# i naciśnij
- Z Usługi możesz korzystać wielokrotnie, ale pamiętaj, że każde kolejne skorzystanie z "Kredytu" jest możliwe dopiero po zwrocie opłaty za jego włączenie oraz wykorzystanych środków przez doładowanie konta oraz że za każdym razem należy włączyć Usługę ponownie.
- Możesz w tym samym czasie mieć na koncie aktywny tylko jeden "Kredyt".