Kredyt

Możesz być w kontakcie z bliskimi nawet,
gdy zabraknie Ci środków na koncie.

Co zyskujesz?

  • Gdy zabraknie ci środków na koncie możesz jeszcze korzystać z "Kredytu" o wartości do 2 zł,
    który będziesz widział na swoim koncie jako minus dwa złote do momentu doładowania - możesz z niego korzystać i wydać na co chcesz.

Jak włączyć i wyłączyć kredyt?

  • Aby włączyć Usługę wpisz krótki kod *136*03# i naciśnij
  • Wyłączenie Usługi nastąpi automatycznie po pierwszym od momentu jej włączenia doładowaniu konta

Opłaty

Przy pierwszym doładowaniu, które wykonasz po włączeniu Usługi pobierzemy jednorazową opłatę 20 gr i środki, które wykorzystałeś w ramach "Kredytu".

Kto może skorzystać z promocji?

Abonenci, którzy korzystają z oferty na Kartę w Plusie:

  • ze stażem w sieci minimum 3 miesiące (90 dni)
  • z przynajmniej jednym doładowaniem za minimum 5 zł
  • z kontem ważnym na usługi wychodzące

Ważne informacje

  • 2 zł przyznane w ramach "Kredytu" można wykorzystać na dowolne usługi telekomunikacyjne oferowane w taryfie, z której korzystasz.
  • Gdy już nie będziesz mieć środków na koncie dodatkowe środki przyznane w ramach "Kredytu" są widoczne na koncie jako jego ujemny stan.
  • Stan konta sprawdzisz bezpłatnie krótkim kodem: *100# i naciśnij
  • Z Usługi możesz korzystać wielokrotnie, ale pamiętaj, że każde kolejne skorzystanie z "Kredytu" jest możliwe dopiero po zwrocie opłaty za jego włączenie oraz wykorzystanych środków przez doładowanie konta oraz że za każdym razem należy włączyć Usługę ponownie.
  • Możesz w tym samym czasie mieć na koncie aktywny tylko jeden "Kredyt".