Serwis
wyświetlacza
Usługa, w ramach której naprawisz uszkodzony wyświetlacz urządzenia bez wychodzenia z domu!

Serwis wyświetlacza to usługa dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza Twojego urządzenia naprawimy go lub wymienimy na nowy!
Nie musisz wychodzić z domu!
Odbierzemy od Ciebie uszkodzony sprzęt i dostarczymy po wykonanej naprawie!
Koszt naprawy i transportu zostaną pokryte w ramach usługi!
Usługa dotyczy telefonów, smartfonów, tabletów, komputerów czy telewizorów zakupionych w Plus w ramach zawartych umów – zgodnie z regulaminami promocji.
Teraz możesz skorzystać z usługi
również posiadając telefon z dowolnego źródła! Dowiedz się więcej
Jeśli jesteś:
- nowym lub obecnym klientem
- korzystasz z oferty abonamentowej, na kartę lub Mix
- właśnie podpisałeś umowę lub jesteś w jej trakcie
Pobierz bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza z sklepu Googleplay lub Appstore i postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji!
W przypadku zniszczenia wyświetlacza:
Zgłoś uszkodzenie w ciągu 2 dni na na naprawaplus.pl
robocze
W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt
roboczych
W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy
robocze
W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt
Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet Plus dla Firm oraz Plus MIX ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.
Obecni klienci abonamentowi, na kartę lub Mix mogą skorzystać z aktywacji usługi za pomocą aplikacji Serwis Wyświetlacza.
UW przypadku klientów posiadających automatycznie aktywowaną usługę:
SMS-em | wysyłając na numer 2601 ? bezpłatnego SMS-a o treści DEAKT SW1 – Klienci abonamentowi | |
Za pomocą połączenia telefonicznego | Wybierając z klawiatury telefonu *136*01*8854# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń" – Klienci Mix | |
Przez Biuro Obsługi Klienta | Zadzwoń pod numer: 601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ? lub 2601 z telefonu sieci Plus Usługę dezaktywuje konsultant | |
przez Plus online | Zaloguj się |
W przypadku klientów którzy aktywowali usługę przez aplikację:
SMS-em | Wysyłając wiadomość o treściDEAKT SWAPL 'xxxxxxxxxxxxxxx' na nr 8055, gdzie 'xxxx..' - to numer IMEI urządzenia objętego usługą. | |
Przez Biuro Obsługi Klienta | Zadzwoń pod numer: 601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ? lub 2601 z telefonu sieci Plus Usługę dezaktywuje konsultant |
Po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
W przypadku uszkodzenia wyświetlacza należy w ciągu 2 dni zgłosić zdarzenie za pomocą strony www.naprawaplus.pl
Potrzebne będą następujące informacje:
- Marka, model oraz numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
- imię i nazwisko;
- adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
- adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
- numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia (tzw.: numer MSISDN);
- numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
- opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
- inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.
Po zgłoszeniu Uszkodzenia należy:
- udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
- zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;
- dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.
Informacje dotyczące zgłoszeń dostępne na stronie naprawaplus.pl oraz w Centrum Pomocy pod nr (22)716 19 99 ?
Klienci abonamentowi
Bezpłatnie - od momentu aktywacji usługi do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
4,99 zł miesięcznie – kolejne miesiące.
Po upływie 24 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.
Klienci MIX
Bezpłatnie – pierwsze 30 dni.
7 zł – kolejne okresy 30-dniowe.
Po upływie 48 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.
Po zakończeniu okresu bezpłatnego użytkownik otrzyma wiadomość SMS z informacją o zbliżającym się okresie płatnym.
Klienci korzystający z usługi w aplikacji
Od 7zł za 30dni – zgodnie z informacją w aplikacji.