Serwis
wyświetlacza

Usługa, w ramach której naprawisz uszkodzony wyświetlacz urządzenia bez wychodzenia z domu!

Opis

Serwis wyświetlacza to usługa dzięki której w przypadku mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza Twojego urządzenia naprawimy go lub wymienimy na nowy!

Nie musisz wychodzić z domu!
Odbierzemy od Ciebie uszkodzony sprzęt i dostarczymy po wykonanej naprawie!

Koszt naprawy i transportu zostaną pokryte w ramach usługi!

Usługa dotyczy telefonów, smartfonów, tabletów, komputerów czy telewizorów zakupionych w Plus w ramach zawartych umów – zgodnie z regulaminami promocji.

Teraz możesz skorzystać z usługi
również posiadając telefon z dowolnego źródła!
Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś:

  • nowym lub obecnym klientem
  • korzystasz z oferty abonamentowej, na kartę lub Mix
  • właśnie podpisałeś umowę lub jesteś w jej trakcie

Pobierz bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza z sklepu Googleplay lub Appstore i postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji!

W przypadku zniszczenia wyświetlacza:

2 dni

Zgłoś uszkodzenie w ciągu 2 dni na na naprawaplus.pl

2 dni
robocze

W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt

7 dni
roboczych

W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy

2 dni
robocze

W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt

Jak aktywować usługę?

Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet Plus dla Firm oraz Plus MIX ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.

Obecni klienci abonamentowi, na kartę lub Mix mogą skorzystać z aktywacji usługi za pomocą aplikacji Serwis Wyświetlacza.

Jak dezaktywować usługę?

UW przypadku klientów posiadających automatycznie aktywowaną usługę:

SMS-emwysyłając na numer 2601 ? bezpłatnego SMS-a o treści DEAKT SW1 – Klienci abonamentowi
Za pomocą połączenia telefonicznegoWybierając z klawiatury telefonu *136*01*8854# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń" – Klienci Mix
Przez Biuro Obsługi KlientaZadzwoń pod numer:
601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
lub 2601 z telefonu sieci Plus

Usługę dezaktywuje konsultant
przez Plus onlineZaloguj się

W przypadku klientów którzy aktywowali usługę przez aplikację:

SMS-emWysyłając wiadomość o treściDEAKT SWAPL 'xxxxxxxxxxxxxxx' na nr 8055, gdzie 'xxxx..' - to numer IMEI urządzenia objętego usługą.
Przez Biuro Obsługi KlientaZadzwoń pod numer:
601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
lub 2601 z telefonu sieci Plus

Usługę dezaktywuje konsultant

Po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

Co robić w przypadku uszkodzenia wyświetlacza?

W przypadku uszkodzenia wyświetlacza należy w ciągu 2 dni zgłosić zdarzenie za pomocą strony www.naprawaplus.pl

Potrzebne będą następujące informacje:

  • Marka, model oraz numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
  • imię i nazwisko;
  • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
  • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
  • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia (tzw.: numer MSISDN);
  • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
  • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

Po zgłoszeniu Uszkodzenia należy:

  • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
  • zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;
  • dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

Informacje dotyczące zgłoszeń dostępne na stronie naprawaplus.pl oraz w Centrum Pomocy pod nr (22)716 19 99  ?

Opłaty

Klienci abonamentowi

Bezpłatnie - od momentu aktywacji usługi do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
4,99 zł miesięcznie – kolejne miesiące.
Po upływie 24 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.

Klienci MIX

Bezpłatnie – pierwsze 30 dni.
7 zł – kolejne okresy 30-dniowe.
Po upływie 48 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.

Po zakończeniu okresu bezpłatnego użytkownik otrzyma wiadomość SMS z informacją o zbliżającym się okresie płatnym.

Klienci korzystający z usługi w aplikacji

Od 7zł za 30dni – zgodnie z informacją w aplikacji.