Serwis wyświetlacza

Usługa, w ramach której naprawisz uszkodzony wyświetlacz urządzenia kupionego w sieci Plus.

Dowiedz się więcej
Smartfon - rozbity wyświetlacz
Opis

Serwis wyświetlacza umożliwia skorzystanie z usługi naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza urządzenia zakupionego w sieci Plus w ramach zawartej umowy.

Zakres Serwisu obejmuje:

  • organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego,
  • dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza
Jak aktywować usługę?

Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet oraz Plus dla Firm ze sprzętem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.

Jak dezaktywować usługę?

Usługa Serwis Wyświetlacza może być wyłączona w dowolnym momencie:

SMS-em wysyłając na numer 2601 ? bezpłatnego SMS-a o treści DEAKT SW1
Przez Biuro Obsługi Klienta Zadzwoń pod numer:
601 102 601 z telefonu wszystkich sieci ?
lub 2601 z telefonu sieci Plus

Usługę dezaktywuje konsultant
przez Plus online Zaloguj się

Po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

Co robić w przypadku uszkodzenia wyświetlacza?

W przypadku wystąpienia uszkodzenia wyświetlacza należy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia uszkodzenia skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99 (w przypadku uszkodzenia telefonu komórkowego, smartfona, tabletu lub laptopa) lub (22) 505 16 35 (w przypadku uszkodzenia TV) i podać następujące informacje:

  • Marka, model oraz numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
  • imię i nazwisko;
  • adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
  • adres zwrotu Urządzenia po naprawie;
  • numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia (tzw.: numer MSISDN);
  • numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia;
  • opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu;
  • inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.

Po zgłoszeniu Uszkodzenia należy:

  • udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
  • zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;
  • dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.

Status zgłoszenia uszkodzenia można śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99 ?.

Opłaty

Bezpłatnie

  • Od momentu aktywacji Serwisu ? do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
    O zbliżającym się końcu okresu bezpłatnego Klient zostanie powiadomiony SMS-em.

4,99 zł

  • Za okres rozliczeniowy – w kolejnych 23 okresach rozliczeniowych (o ile przed upływem okresu bezpłatnego Klient nie zrezygnuje z Serwisu. Po upływie 23 okresów rozliczeniowych usługa Serwis Wyświetlacza zostanie dezaktywowana.