Rozmawiaj po Wi-Fi tam, gdzie nie ma zasięgu czterech sieci, ale jest zasięg Wi-Fi. Zapisz się do bezpłatnych testów usługi.

W Plusie, po raz pierwszy w Polsce, możesz przetestować usługę Wi-Fi Calling – rozmowy poprzez Wi-Fi, wykorzystując Twój numer telefonu.

Gdziekolwiek masz dostęp do Wi-Fi – czy w Twoim domu, czy w ulubionym klubie, a szczególnie tam, gdzie dodatkowo nie ma zasięgu czterech sieci – możesz rozmawiać tak, jak robisz to zazwyczaj.

plus-ico-1.jpg

Nie masz zasięgu,
ale masz dostęp do Wi-Fi

plus-ico-2.jpg

Łączysz się przez Wi-Fi

plus-ico-3.jpg

Rozmawiasz!

W ramach testów usługi "Wi-Fi Calling - test III" w Plusie mając dostęp do sieci Wi-Fi będziesz mógł bez żadnych opłat:

  • wykonywać połączenia z terenu krajów Unii Europejskiej (w tym Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu na numery komórkowe i stacjonarne w krajach Unii Europejskiej (w tym do Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu
  • odbierać połączenia na terenie krajów Unii Europejskiej (w tym Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu.

Wszystko z Twojego numeru telefonu.

Pamiętaj, w teście usługi "Wi-Fi Calling - test III" mogą wziąć udział tylko osoby fizyczne będące abonentami Plusa w ofercie Plus Abonament.
Usługa działa tylko na telefonach z systemem min. Android 4.4. Test trwa do 31.07.2016. Liczba testerów ograniczona do 10 000.

Dołącz do testów

Dołącz do testów usługi "Wi-Fi Calling test III" w Plusie i bądź pierwszym, który sprawdzi nową jakość połączeń poprzez sieć Wi-Fi.

Twoje Imię:*
Twoje Nazwisko:*
Twój numer telefonu:*
 
*Pole obowiązkowe.

Pomoc. Najczęstsze pytania

1. Co to jest Usługa "Wi-Fi Calling - test III" ?

Usługa "Wi-Fi Calling - test III" umożliwia realizowanie (wykonywanie i odbieranie) połączeń głosowych w technologii VoIP, w zasięgu sieci Wi-Fi, z wykorzystaniem numeru telefonu w sieci Plus (MSISDN) oraz Aplikacji WiFiCalling.

Jest to usługa świadczona na zasadach testu konsumenckiego przez Polkomtel, zgodnie Regulaminem Testu Konsumenckiego Usługi "Wi-Fi Calling - test III".

2. Czym się różni usługa "Wi-Fi Calling - test III" w Plusie od podobnych produktów działających po Wi-Fi ?

W ramach testowanej Usługi "Wi-Fi Calling - test III" możesz wykonywać połączenia z wykorzystaniem swojego numeru telefonu (tzw. MSISDN), jak i odbierać połączenia od osób dzwoniących na Twój numer telefonu. W ramach testów połączenia wychodzące i przychodzące są bezpłatne – niezależnie od tego, czy Twoi rozmówcy posiadają Usługę "Wi-Fi Calling - test III" w Plusie, czy nie.

3. Jak zapisać się do testów Usługi "Wi-Fi Calling - test III" ?

Jeśli jesteś klientem indywidualnym (konsumentem) i masz numer telefonu w ofercie Plus Abonament, zapisz się do testów, wypełniając formularz na stronie www.plus.pl/wificalling swoimi danymi: numer telefonu z sieci Plus (MSISDN) oraz Imię i Nazwisko właściciela numeru.

Po Twoim zgłoszeniu sprawdzimy, czy Usługa "Wi-Fi Calling - test III" będzie współpracowała z Twoim numerem, jeśli tak – czekaj cierpliwie, zaproszenia będziemy wysyłać SMS-em do wybranych osób raz w tygodniu. Uwaga: Przed zapisami sprawdź, jaki masz telefon. Usługa działać będzie z wybranymi modelami telefonów.

4. Jakie usługi są dostępne w ramach Usługi "Wi-Fi Calling - test III" ?

Mając Usługę "Wi-Fi Calling - test III", w pierwszym etapie testów będziesz mógł:
  • wykonywać połączenia z terenu krajów Unii Europejskiej (w tym z Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu na numery komórkowe i stacjonarne w krajach Unii Europejskiej (w tym Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu,
  • odbierać połączenia na terenie krajów Unii Europejskiej (w tym Polski), Norwegii, Islandii, Lichtensteinu.

Zakres usług będzie z czasem rozszerzany. W ramach Usługi "Wi-Fi Calling - test III" nie jest możliwe wykonywanie połączeń na:
  • numery sieci satelitarnych,
  • numery specjalne w sieciach stacjonarnych,
  • numery typu Premium,
  • w ramach usługi Przekazywania Połączeń,
  • numery telefoniczne serwisów rozrywkowych, informacyjnych i inne numery specjalne,
  • numery alarmowe 112, 984, 985, 986, 987, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999 (Połączenia na numery alarmowe realizowane będą automatycznie poprzez sieć komórkową),
  • Numery Skrócone: 2601, 2222, 4444,
  • Abonenckie Usługi Specjalne (AUS), czyli numery 19xxx, pod którymi funkcjonują usługi typu taxi, informacja miejska.

5. Jakie pobierane są opłaty za korzystanie z usługi "Wi-Fi Calling - test III" ?

W ramach testów za korzystanie z Usługi „WiFi Calling - Test III" i rozmowy prowadzone w zasięgu Wi-Fi z użyciem Aplikacji Testowej nie ponosisz dodatkowych opłat – opłaty wliczone są w Twój abonament.

6. Czy mogę wysyłać wiadomości SMS i MMS w ramach Usługi "Wi-Fi Calling - test III"?

Nie, w ramach Usługi "Wi-Fi Calling - test III" możesz realizować wyłącznie połączenia głosowe.

7. Czy mogę wykonywać połączenia, gdy jestem poza zasięgiem sieci komórkowej Plus ?

Tak, w ramach Usługi "Wi-Fi Calling - test III" możesz wykonywać połączenia będąc poza zasięgiem sieci komórkowej Plus, jednak wymagane jest połączenie z siecią Wi-Fi.

8. Co się stanie, jeśli rozpocznę połączenie w ramach Wi-Fi i utracę połączenie z tą siecią ?

W takim przypadku rozmowa zostanie przerwana. W ramach testów nie będzie dostępna funkcjonalność przełączania rozmowy pomiędzy siecią Wi-Fi a siecią komórkową.

Pytania dotyczące aplikacji testowej

9. Czy osoby do których dzwonię również muszą mieć zainstalowaną Aplikację Testową ?

Nie, osoby które wykonują połączenia do Ciebie oraz te które odbierają połączenia od Ciebie nie muszą mieć zainstalowanej Aplikacji Testowej

10. Jak podłączyć się do sieci Wi-Fi ?

By najlepiej przetestować możliwości Usługi "Wi-Fi Calling - test III" oprócz ściągnięcia na telefon aplikacji rekomendujemy, byś zawsze miał włączoną opcję Wi-Fi, poprzez wybór ustawienia automatycznego logowania do otwartych dostępów Wi-Fi lub Wi-Fi szyfrowanych, do których posiadasz hasła dostępu.

11. Dlaczego jakość połączenia jest słaba ?

Prowadzenie rozmów poprzez "Wi-Fi Calling - test III" wymaga stabilnego połączenia Wi-Fi. Jeśli jakość dźwięku w czasie prowadzonej rozmowy jest niezadowalająca przemieść się bliżej nadajnika sygnału Wi-Fi.

12. Jak mogę zgłaszać swoje uwagi dotyczące usługi i aplikacji ?

Swoje uwagi dotyczące działania usługi może wysyłać na adres wificalling.test@plus.pl lub zadzwonić do Działu Obsługi Klienta tel. 601102601 (opłaty jak za zwykłe połączenie telefoniczne zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzystasz). Opinie na temat aplikacji może również zostawić w sklepie Google Play w miejscu na ocenę aplikacji.

Przekaż nam swoje uwagi i spostrzeżenia dotyczące działania Usług.

Przekaż uwagi