• Order

Bezpieczeństwo świadczonych usług

Problemy z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych, telefonem lub kartą SIM

Jeśli masz problemy z korzystaniem z naszych usług spróbuj połączyć się ze swojego telefonu z numerem 601102601, czyli z Działem Obsługi Klienta (opłata za połączenie zgodnie z posiadanym pakietem taryfowym):

  • jeśli połączysz się z Działem Obsługi Klienta, to może oznaczać chwilowe problemy z zasięgiem sieci lub Twoim telefonem, a nasz konsultant ewentualne pomoże w wyjaśnieniu ich przyczyny,
  • jeśli połączysz się z Działem Windykacji Należności, to może oznaczać, że korzystanie przez Ciebie z usług zostało ograniczone z powodu nieopłaconego rachunku i konsultant wskaże Ci, co powinieneś zrobić by ponownie korzystać z naszych usług.

Jeżeli, poza alarmowymi, nie możesz wykonywać żadnych innych połączeń, w tym także z naszą obsługą klienta pod numerem 601102601, a Twój telefon pozostaje „głuchy” lub poza zasięgiem sieci, jak najszybciej skontaktuj się w inny sposób z Działem Obsługi Klienta - zadzwoń z innego telefonu lub odwiedź najbliższy salon Plusa – nasi konsultanci pomogą Ci w zdiagnozowaniu przyczyny problemu.

Zmiany na koncie klienta

Jeśli dostaniesz jakiekolwiek informacje o zmianach na koncie, których zlecania nie pamiętasz, skontaktuj się jak najszybciej z Działem Obsługi Klienta, by wyjaśnić sprawę. Nasi konsultanci pomogą Ci w ustaleniu, kiedy i jakie zmiany zostały dokonane, a także cofnąć je, jeśli sobie tego zażyczysz.

Zwróć szczególną uwagę na następujące zmiany:

  • zmiana Twoich danych adresowych, telefonu kontaktowego lub adresu e-mail,
  • zmiana PlusKod5,
  • dodanie osoby upoważnionej,
  • zmiana taryfy lub usług,
  • dodanie lub usunięcie pakietów.

Bezpieczeństwo korzystania z mobilnych usług bankowych.

Coraz częściej korzystamy z telefonu do realizacji transakcji płatniczych, dlatego ważne jest zachowanie szczególnej ostrożności przy ich dokonywaniu oraz zwracanie uwagi na sytuacje nietypowe i ich szybkie wyjaśnienie.

Jeśli Twój telefon lub karta SIM są wykorzystywane w usługach bankowych i dojdzie do zdarzeń takich, jak na przykład:

  • kradzież, zaginięcie telefonu lub karty SIM,
  • nietypowe działanie telefonu, które może być spowodowane m.in. jego zawirusowaniem lub zhakowaniem,
  • mimo przebywania w zasięgu sieci operatora i uregulowania wszystkich płatności telefon przestał nagle działać, a na wyświetlaczu pojawił się komunikat "usługa niedostępna" lub "błąd karty SIM"
  • otrzymałeś informacje o zmianach na Twoim koncie abonenckim, których nie zlecałeś,

natychmiast skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta - nasi konsultanci podejmą stosowne działania i pomogą w wyjaśnieniu sytuacji.

Koniecznie skontaktuj się także ze swoim bankiem i upewnij, czy nikt nie dokonał zmian na Twoim koncie bankowym oraz nie zostały bez Twojej wiedzy zlecone żadne transakcje bankowe. Zaleć także działania, które pozwolą na zabezpieczenie Twojego konta bankowego i znajdujących się na nim pieniędzy!