Co zyskujesz?

Wirtualna Centrala Abonencka to rozwiązanie telekomunikacyjne integrujące telefonię mobilną i stacjonarną z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich (PBX).

Usługa może w całości lub częściowo zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych.

 

Korzyści

Oszczędność


Redukcja kosztów operacyjnych firmy

Małe wymagania sprzętowe

Brak konieczności posiadania specjalistycznego sprzętu do obsługi centrali telefonicznej

Zarządzanie przez Internet

Scentralizowane zarządzanie wszystkimi funkcjonalnościami za pomocą łatwej w obsłudze strony www

Elastyczność


Dopasowanie do Twoich potrzeb – bezproblemowa zmiana liczby numerów

 
 
 
 
 
 
  • Biuro obsługi klienta

  • Zestaw Sekretarsko-Dyrektorski

  • Zapowiedzi głosowe

  • Przełączaj rozmowy

  • Mobilny zespół

  • Numer stacjonarny w Komórce

Biuro Obsługi
Klienta
(Call Center)

Telefoniczne biuro obsługi współpracujące z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi pozwala na pełną mobilność Twoich pracowników i redukcję kosztów związanych z utrzymaniem systemów Call Center.

W zależności od konfiguracji usługa ma możliwość:

  • automatycznego przekierowywania połączeń przychodzących pod wybrany numer telefonu,

  • odtwarzania zapowiedzi głosowych i odpowiednich komunikatów dla oczekujących,

  • umieszczania połączeń przychodzących w kolejce oczekiwania,

  • stworzenia systemu monitorowania pracy konsultantów w zakresie połączeń od Klientów,

  • analizowania wykonanych połączeń oraz tworzenia raportów i podsumowań.

Zestaw
Sekretarsko-Dyrektorski

System zarządzający połączeniami przychodzącymi umożliwia łączenie rozmów z wybranymi numerami bezpośrednio z Twoim telefonem oraz przekierowanie pozostałych rozmów do asystentki.

Możliwości

  • tworzenie i edytowanie listy numerów, które łączą się bezpośrednio z Twoim telefonem,

  • automatyczne przekierowanie pozostałych rozmów do asystentki,

  • możliwość przełączania rozmów do Twojego telefonu po konsultacji z asystentką,

  • ustalenie i edytowanie godzin pracy, w których działa usługa.

Godziny pracy oraz numery telefonów znajdujące się na liście bezpośredniego kontaktu ustawiane są samodzielnie przez prosty interfejs www.

Zapowiedzi
głosowe

Komunikat powitalny odtwarzany na początku każdego połączenia telefonicznego przychodzącego do Twojej firmy, który zapewni sprawny przepływ informacji i usprawni komunikację z klientami.

Możliwości

  • tworzenie komunikatów dowolnej treści,

  • umożliwienie tonowego wybierania numerów i przekierowywania rozmów przychodzących,

  • uruchomienie usługi zarówno na numerze stacjonarnym jak i komórkowym.

Przełączaj
rozmowy

Przekierowanie trwających rozmów z telefonu komórkowego na inny numer komórkowy lub stacjonarny zwiększa profesjonalność obsługi Klientów. Dzięki tej usłudze nie musisz przerywać rozmów i prosić dzwoniących o wykonanie kolejnego połączenia.

W zależności od konfiguracji usługa ma możliwość:

  • przełączania rozmów pod inny numer telefonu,

  • przełączania po uprzedniej konsultacji lub bez niej (tzw. blind transfer).

Mobilny Zespół
(grupa wywołań)

Stworzenie jednego wspólnego numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, pod którym będą dostępni wszyscy pracownicy danego działu.

W zależności od konfiguracji usługa ma możliwość:

  • tworzenia mobilnych zespołów złożonych z dowolnej ilości numerów,

  • edytowania numerów wchodzących w skład danej grupy wywołań,

  • łatwego dostępu do zarządzania numerami i grupami w prostym interfejsie www,

  • łatwej zmiana sposobu wydzwaniania pracowników (np. jednocześnie, kolejno, w zależności od obciążenia).

Numer Stacjonarny
w Komórce

Odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego zwiększa Twoją mobilność i dostępność dla Klientów, nawet kiedy przebywasz poza biurem.

Możliwości:

  • odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego niezależnie od lokalizacji,

  • jeden abonament za dwa numery (stacjonarny i komórkowy).

 

 

Jesteś zainteresowany usługą?

Skontaktuj się z naszym doradcą biznesowym i dowiedz się więcej.

Wypełnij formularz

Usługi dodatkowe

Sprawdź, jak jeszcze możesz usprawnić działanie swojej firmy.
Poznaj funkcjonalności, które idealnie dopełnią wybraną przez Ciebie usługę.

Nagrywanie rozmów

Więcej

Numeracja ulgowa 800/801

Więcej

Telefonia stacjonarna IP

Więcej