eZgoda

Opis

Polecenie Zapłaty - to najwygodniejszy i bezgotówkowy sposób płacenia rachunków telefonicznych. Plus co miesiąc przesyła do Twojego banku informację o kwocie należności, a bank reguluje ją w terminie płatności podanym na fakturze. O uruchomieniu usługi poinformujemy Cię na pierwszej stronie faktury za usługi telekomunikacyjne komunikatem "Kwotę X pobierzemy poleceniem zapłaty. Dziękujemy za korzystanie z polecenia zapłaty."

Co zyskujesz
  • Czas - to Plus pilnuje za Ciebie terminów płatności faktur za usługi telekomunikacyjne, nie musisz już tracić czasu w kolejkach na Poczcie lub w banku.
     
  • Pieniądze - większość banków nie pobiera prowizji od płatności dokonywanych przez polecenie zapłaty (wysokość prowizji lub jej brak zależy od Twojego banku) a środki na Twoim koncie bankowym "pracują" dłużej, ponieważ są do Twojej dyspozycji aż do dnia terminu płatności faktury Plusa.
     
  • Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy zapewnia Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Twój bank oraz bank Plusa.
     
  • W przypadku, gdy nie zgadzasz się z wysokością obciążenia możesz złożyć w swoim banku dyspozycję zwrotu zrealizowanej transakcji (konsument w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w ciągu 56 dni kalendarzowych od daty realizacji transakcji, pozostali płatnicy w ciągu 5 dni roboczych).
     
  • Masz kontrolę nad wydatkami - otrzymujesz fakturę papierową na adres korespondencyjny lub jeżeli korzystasz z faktury elektronicznej masz jej podgląd w Plus online, a w przypadku Zielonej Faktury również w e-mailu.
     

Jak dokonać aktywacji polecenia zapłaty w swoim banku

Będąc właścicielami konta bankowego, w jednym z poniższych banków, możesz dokonać aktywacji polecenia zapłaty w następujący sposób:

W Banku BPH S.A. po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego Sez@m lub pod numerem 801 801 401 lub (58) 308 50 17.

W banku Citi Handlowy po zalogowaniu się do bankowości internetowej Citibank Online lub pod numerem 801 322 484 lub  22 692 2484 .

W ING Banku Śląskim S.A. po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine

W mBank po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego.

W Banku Pekao S.A. za pośrednictwem Pekao24 lub pod numerem 800 380 380 lub  42 683 83 80.

Pamiętaj!
  • Potrzebny Ci będzie IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI . Znajdziesz go na pierwszej stronie faktury w pozycji "Numer konta klienta".
  • Jedna Zgoda dotyczy tylko jednego konta abonenckiego w sieci Plus . Oznacza to, że jeśli posiadasz więcej niż jedno konto abonenckie i chcesz, aby wszystkie płatności były realizowane poleceniem zapłaty, powinieneś udzielić na każde z posiadanych kont odrębnej Zgody .

Więcej informacji o poleceniu zapłaty na  http://www.poleceniezaplaty.org.pl/ .

Nie czekaj - już dziś dołącz do grona zadowolonych klientów!

Polecenie zapłaty - najczęściej zadawane pytania