eZgoda
Opis
Polecenie Zapłaty - to najwygodniejszy i bezgotówkowy sposób płacenia rachunków telefonicznych. Plus co miesiąc przesyła do Twojego banku informację o kwocie należności, a bank reguluje ją w terminie płatności podanym na fakturze. O uruchomieniu usługi poinformujemy Cię na pierwszej stronie faktury za usługi telekomunikacyjne komunikatem "Kwotę X pobierzemy poleceniem zapłaty. Dziękujemy za korzystanie z polecenia zapłaty."
Co zyskujesz
- Czas
- to Plus pilnuje za Ciebie terminów płatności faktur za usługi telekomunikacyjne, nie musisz już tracić czasu w kolejkach na Poczcie lub w banku.
- Pieniądze
- większość banków nie pobiera prowizji od płatności dokonywanych przez polecenie zapłaty (wysokość prowizji lub jej brak zależy od Twojego banku) a środki na Twoim koncie bankowym "pracują" dłużej, ponieważ są do Twojej dyspozycji aż do dnia terminu płatności faktury Plusa.
- Bezpieczeństwo
Twoich pieniędzy zapewnia Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Twój bank oraz bank Plusa.
-
W przypadku, gdy nie zgadzasz się z wysokością obciążenia możesz złożyć w swoim banku dyspozycję zwrotu zrealizowanej transakcji (konsument w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w ciągu 56 dni kalendarzowych od daty realizacji transakcji, pozostali płatnicy w ciągu 5 dni roboczych).
- Masz kontrolę nad wydatkami - otrzymujesz fakturę papierową na adres korespondencyjny lub jeżeli korzystasz z faktury elektronicznej masz jej podgląd w Plus online, a w przypadku Zielonej Faktury również w e-mailu.
Jak dokonać aktywacji polecenia zapłaty w swoim banku
Będąc właścicielami konta bankowego, w jednym z poniższych banków, możesz dokonać aktywacji polecenia zapłaty w następujący sposób:
W Banku BPH S.A. po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego Sez@m lub pod numerem 801 801 401 lub (58) 308 50 17.
W banku Citi Handlowy po zalogowaniu się do bankowości internetowej Citibank Online lub pod numerem 801 322 484 lub 22 692 2484 .
W ING Banku Śląskim S.A. po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine
W mBank po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego.
W Banku Pekao S.A. za pośrednictwem Pekao24 lub pod numerem 800 380 380 lub 42 683 83 80.
Regulamin
- Potrzebny Ci będzie IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI . Znajdziesz go na pierwszej stronie faktury w pozycji "Numer konta klienta".
- Jedna Zgoda dotyczy tylko jednego konta abonenckiego w sieci Plus . Oznacza to, że jeśli posiadasz więcej niż jedno konto abonenckie i chcesz, aby wszystkie płatności były realizowane poleceniem zapłaty, powinieneś udzielić na każde z posiadanych kont odrębnej Zgody.
Więcej informacji o poleceniu zapłaty na http://www.poleceniezaplaty.org.pl/ .
Nie czekaj - już dziś dołącz do grona zadowolonych klientów!