Darmowe zwroty – weź na próbę/testuj
Bezpiecznie i wygodnie
Bezpiecznie i wygodnie
Zwróć za darmo towar, który nie spełnił Twoich oczekiwań. Nie musisz martwić się o koszty dostawy. Zostaw to nam! Polkomtel pokrywa koszty transportu przesyłki.
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy instrukcję, która wskaże, co zrobić, aby za darmo, bezpiecznie i szybko zwrócić produkty. Postępuj zgodnie z informacjami, a my zadbamy o to, aby przesyłka trafiła na wskazany adres.
Każdy, kto kupił towar zdalnie (w sklepie internetowym oraz w telemarketingu) 1 i zamówił paczkę z dostawą na wskazany adres.
1 Na podstawie Regulaminu Promocji, w którym zakupiłeś na przykład: modem/router.
Jeżeli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, postępuj zgodnie z punktem: Zleć zwrot
Każdy, kto odebrał towar w sklepie stacjonarnym.
Odeślij towar przed upływem terminu wskazanego w regulaminie. Termin liczymy od momentu aktywacji.
Zanim rozpoczniesz proces odsyłania swojej paczki, wypełnij formularz2, który dołączyliśmy do umowy. Wypełniony dokument włóż do paczki.
2 Oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz o odstąpieniu od umowy sprzedaży Urządzenia telekomunikacyjnego/ innego towaru zawartych w ramach promocji z opcją „weź na próbę/testuj”
Paczkę wyślij na adres:
InterPhone Service Sp. z o.o.Do paczki (oprócz wypełnionego „Wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy”) włóż kopię dokumentu zakupu (FV) lub Dowód Wydania.
Małe i średnie paczki
Nadaj za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost sp. z o.o.
maksymalne wymiary 41x38x64 cm, maksymalna waga do 25 kg
Maksymalna wartość ubezpieczenia to 5.000 zł.
Jeżeli wartość sprzętu przewyższa maksymalną wartość ubezpieczenia, skorzystaj z usług FedEx®.
Nadaj paczkę InPostDuże paczki
Nadaj za pośrednictwem przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND sp. z o.o.
Maksymalna wartość ubezpieczenia to 20.000 zł.
Przygotuj opakowanie, które ochroni Twoją paczkę i zabezpieczy ją przed uszkodzeniami.
Jeżeli korzystasz z używanego opakowania, oderwij starą etykietę.
Zobowiązujesz się do zwrotu towaru, a my do zwrotu należności za zwrócone produkty. Wskaż w formularzu sposób zwrotu płatności:
Należność zwrócimy nie później niż 14 (czternaście) dni od chwili otrzymania zwrotu.