Razem taniej
w smartDOM!

Przenieś prąd do Plusa i ciesz się
gwarancją ceny przez całą umowę*

*Gwarancja stałej ceny sprzedaży dotyczy ceny sprzedaży energii; stawki za dystrybucje energii są niezależne od Polkomtel Sp. z o.o. i są określone W taryfach operatorów systemu dystrybucyjnego zatwierdzonych przez Prezesa URE.

Certyfikowany
Sprzedawca Energii

Zobacz certyfikat

Sprawna zmiana
sprzedawcy

Niższe opłaty dla
klientów smartDOM

Gwarancja stałej
ceny sprzedaży*

Przenieś prąd do Plusa

Gwarancja stałej ceny sprzedaży dotyczy ceny sprzedaży energii; stawki za dystrybucje energii są niezależne od Polkomtel Sp. z o.o. i są określone w taryfach operatorów systemu dystrybucji zatwierdzonych przez prezesa URE.

Oblicz ile możesz zaoszczędzić!

50%
50%
taryfa
taryfa
kWh

Jeżeli miałbyś prąd w Plusie,
Twoja faktura za byłaby niższa o:

--- zł

Szacowana oszczędność na koniec
36-miesięcznej umowy wynosi:

--- zł
Sprawdź, jak przenieść prąd do Plusa

Rozwiń i oszacuj wysokość Twojego miesięcznego rachunku za prąd od Plusa.

Ile kosztuje?

  • Taryfa dzienna
  • Taryfa nocna

Taryfa G11

0,3800 zł/kWh

(0,4674 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12

0,4477 zł/kWh

(0,5506 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12w

0,5258 zł/kWh

(0,6467 zł/kWh z VAT)

Opłata handlowa 6zł (7,38 z VAT)

Dla posiadaczy smartDOM

  • Taryfa dzienna
  • Taryfa nocna

Taryfa G11

0,3700 zł/kWh

(0,4551 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12

0,4359 zł/kWh

(0,5361 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12w

0,5119 zł/kWh

(0,6297 zł/kWh z VAT)

Opłata handlowa 6zł (7,38 z VAT)

Opłata za energię czynną w ofercie bez prognoz oraz na abonament. Na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Ceny za dystrybucję są zależne od Twojego lokalnego dystrybutora prądu.

Dwa sposoby naliczania opłat.

Energia na abonament

Stałe rachunki za prąd co miesiąc w formie abonamentu, rozliczenie w oparciu o odczyt licznika co 6 lub 12 miesięcy. Oferta dostępna w zależności od Operatora Systemu Dystrybucji.

Energia bez prognoz

Rozliczenie na podstawie faktycznego zużycia prądu

Jak wygląda zmiana sprzedawcy?

Zawarcie umowy na prąd z Plusem

Podpisujesz umowę na sprzedaż energii elektrycznej na podsawie poprzedniej faktury za prąd oraz zostawiasz Plusowi pełnomocnictwo zmiany sprzedawcy.

1

Przechodzenie weryfikacji i formalności

Na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa Plus zajmuje sięwszystkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem prądu bez przerw w jego dostawie.

2

Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą

Zanim nastąpi zmiana dostawcy prądu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy. W przypadku gospodarstw domowych okres ten wynosi 30 dni.

3

Przeniesienie prądu do Plusa

Zmiana sprzedawcy następuje automatycznie od 1 dnia miesiąca, bez przerw w dostawie energii elektrycznej, kucia ścian lub zmiany okablowania.

4

Najwygodniejszy sposób płacenia rachunków.

Wypełniasz wniosek i przesyłasz go do nas

Co miesiąc przesyłamy do Twojego banku infromację o kwocie należności

Bank reguluje ją w terminie płatności podanym na fakturze

Pobierz wniosek

Wypełnij go i prześlij na adres: POLKOMTEL SP Z O.O. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa Polkomtel Sp. z o.o. - Polecenie zapłaty. O uruchomieniu usługi poinformujemy Cię na pierwszej stronie faktury za prąd

Zielona Faktura

Zielona faktura to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Faktura wysyłana jest do Ciebie po zakończeniu Twojego okresu rozliczeniowego, w ciągu ok. 4 dni po jej wystawieniu.

Dzięki zielonej fakturze masz:
  • szybki dostęp do informacji z faktury po wystawieniu rachunku
  • przyczyniasz się do ochrony środowiska naturalnego
  • aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne

Wypełnij formularz

Wyślij

Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprawdź jak oszczędzać prąd w swoim domu.

Test wiedzy

FAQ

Masz pytania?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

Czy Plus ma swoje przewody oraz linie wysokiego napięcia, żeby dostarczyć prąd do mojego domu?
Czy decydując się na zakup energii od Plusa będę musiał wymienić licznik i poprowadzić nowe przewody elektryczne w domu?
Do kogo zadzwonić w przypadku awarii sieci energetycznej?
Z czego składa się moja faktura za prąd, czyli za co płacę?
Mam ofertę „Energia na abonament". Co się stanie jeśli nie wykorzystam lub przekroczę pakiet energii?

smartDOM - sprawdź na czym
jeszcze możesz zaoszczędzić

Sprawdź