Otaczaj się
zieloną energią

i oszczędź nawet 240 zł w ramach smartDOM*
Przenosząc prąd Plusa możesz cieszyć się
niskimi rachunkami

Niższe opłaty dla
klientów smartDOM

Gwarancja stałej
ceny sprzedaży*

Zielona energia

Certyfikowany
Sprzedawca Energii

Zobacz certyfikat
Przenieś prąd do Plusa

Oszczędność 240 zł stanowi różnicę pomiędzy wysokością opłaty handlowej w ciągu 24 miesięcy dla Klientów, którzy zawrą z Polkomtel Sp. z o.o. umowę kompleksową w promocji „Zielona energia bez prognoz" z 01.10.2020 r., „ Zielona energia na abonament" z 01.10.2020 r. w taryfie G11, G12 lub G12w na 24 miesiące a wysokością opłaty handlowej w analogicznym okresie dla Klientów, którzy zawrą z Polkomtel Sp. z o.o. umowę kompleksową na 24 miesiące na warunkach określonych w regulaminach promocji: Zielona energia bez prognoz" z 01.10.2020 r., „ Zielona energia na abonament" z 01.10.2020 r. w taryfie G11, G12 lub G12w i przez czas oznaczony takiej umowy pozostaną jednocześnie stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o. (z wyłączeniem usług przedpłaconych) lub umowy o świadczenie usług z Cyfrowym Polsatem S.A. i którzy nie posiadają przedpłatowego układu pomiarowo – rozliczeniowego.
Szczegóły w regulaminach promocji „Zielona energia bez prognoz" z 01.10.2020 r., „ Zielona energia na abonament" z 01.10.2020 r.
Zielona energia -Polkomtel zobowiązuje się dokonać zakupu gwarancji pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lutego 2015 roku o odnawialnych źródłach energii. Gwarancja pochodzenia energii elektrycznej poświadczy wytworzenie energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii dla 100% rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Odbiorcę w czasie oznaczonym umowy dla PPE którego dotyczy umowa.

Gwarancja stałej ceny sprzedaży dotyczy ceny sprzedaży energii; stawki za dystrybucję energii są niezależne od Polkomtel Sp. z o.o. i są określone w taryfach operatorów systemu dystrybucyjnego zatwierdzonych przez Prezesa URE.

Ile kosztuje?

  • Taryfa dzienna
  • Taryfa nocna

Taryfa G11

0,2990 zł/kWh

(0,3678 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12

0,3577 zł/kWh

(0,4400 zł/kWh z VAT)

Taryfa G12w

0,3590 zł/kWh

(0,4416 zł/kWh z VAT)

Opłata handlowa dla Klientów smartDOM: 4,06 zł (4,99 zł z VAT) - oszczędzasz 10 zł miesięcznie
Opłata handlowa dla pozostałych Klientów: 12,19 zł (14,99 zł z VAT)

Opłata za energię czynną w ofercie bez prognoz oraz na abonament. Na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Ceny za dystrybucję są zależne od Twojego lokalnego dystrybutora prądu.

Kup prąd od Plusa

Bądź EKO: Plus zobowiązuje się, że zakupi gwarancje pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach odnawialnego źródła energii. Kup prąd od Plusa i korzystaj z Zielonej Faktury!

Dwa sposoby naliczania opłat.

Energia na abonament

Stałe rachunki za prąd co miesiąc w formie abonamentu, rozliczenie w oparciu o odczyt licznika co 6 lub 12 miesięcy. Oferta dostępna w zależności od Operatora Systemu Dystrybucji.

Energia bez prognoz

Rozliczenie na podstawie faktycznego zużycia prądu

Jak wygląda zmiana sprzedawcy?

Zawarcie umowy na prąd z Plusem

Podpisujesz umowę na sprzedaż energii elektrycznej na podsawie poprzedniej faktury za prąd oraz zostawiasz Plusowi pełnomocnictwo zmiany sprzedawcy.

1

Przechodzenie weryfikacji i formalności

Na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa Plus zajmuje sięwszystkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem prądu bez przerw w jego dostawie.

2

Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą

Zanim nastąpi zmiana dostawcy prądu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy. W przypadku gospodarstw domowych okres ten wynosi 30 dni.

3

Przeniesienie prądu do Plusa

Zmiana sprzedawcy następuje automatycznie od 1 dnia miesiąca, bez przerw w dostawie energii elektrycznej, kucia ścian lub zmiany okablowania.

4

Najwygodniejszy sposób płacenia rachunków.

Wypełniasz wniosek i przesyłasz go do nas

Co miesiąc przesyłamy do Twojego banku infromację o kwocie należności

Bank reguluje ją w terminie płatności podanym na fakturze

Pobierz wniosek

Wypełnij go i prześlij na adres: POLKOMTEL SP Z O.O. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa Polkomtel Sp. z o.o. - Polecenie zapłaty. O uruchomieniu usługi poinformujemy Cię na pierwszej stronie faktury za prąd

Zielona Faktura

Zielona faktura to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Faktura wysyłana jest do Ciebie po zakończeniu Twojego okresu rozliczeniowego, w ciągu ok. 4 dni po jej wystawieniu.

Dzięki zielonej fakturze masz:
  • szybki dostęp do informacji z faktury po wystawieniu rachunku
  • przyczyniasz się do ochrony środowiska naturalnego
  • aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne

Wypełnij formularz

Wyślij

Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprawdź jak oszczędzać prąd w swoim domu.

Test wiedzy

FAQ

Masz pytania?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

Czy Plus ma swoje przewody oraz linie wysokiego napięcia, żeby dostarczyć prąd do mojego domu?
Czy decydując się na zakup energii od Plusa będę musiał wymienić licznik i poprowadzić nowe przewody elektryczne w domu?
Do kogo zadzwonić w przypadku awarii sieci energetycznej?
Z czego składa się moja faktura za prąd, czyli za co płacę?
Mam ofertę „Energia na abonament". Co się stanie jeśli nie wykorzystam lub przekroczę pakiet energii?

smartDOM - sprawdź na czym
jeszcze możesz zaoszczędzić

Sprawdź