Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Satysfakcja z obsługi

* W skali od 1-5, (gdzie 1 to bardzo niezadowolona/y; 5 to bardzo zadowolona/y) na ile jest Pani/Pan zadowolona/y , z obsługi przez przedstawiciela Plusa podczas kontaktu z nim?
* Czy ogólnie jest Pani/Pan zadowolona/y z przebiegu procesu podpisania umowy w Plusie? Proszę ocenić na skali 1-5, gdzie:
* Proszę ocenić, na ile prawdopodobne jest, że poleci Pan(i) Plusa znajomym lub rodzinie? Proszę ocenić na skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza zupełnie nieprawdopodobne a 10 bardzo prawdopodobne

Czy może Pan(i) uzasadnić swoją ocenę:

a) Pozytywne
b) Negatywne
* Jak ocenia Pani/Pan czystość w punkcie sprzedaży podczas ostatniej Pani/Pana wizyty:
Czy jest coś co by Pani/Pan ulepszył(a)?

Dziękujemy za Pani/Pana uwagi. Przeanalizujemy je wszystkie.

Wyślij