Nowa jakość telefonicznej obsługi klienta
Zyskaj dostęp do przeprowadzonych rozmów. Nagrywaj, archiwizuj i zarządzaj zapisami połączeń wychodzących i przychodzących z telefonów stacjonarnych i komórkowych. Archiwum nagrań umożliwi sprawną weryfikację zleceń i zwiększy skuteczność działań Twojej firmy.
Co zyskujesz?
Nagrywanie rozmów jest przydatne wszędzie tam, gdzie telefonicznie składane są zamówienia lub obsługiwane są procesy reklamacji. Usługa pierwotnie dedykowana sektorom bankowym, ubezpieczeniowym czy telemedycynie, sprawdzi się również w niewielkim sklepie internetowym lub zakładzie usługowym.

Korzyści
Jak aktywować Nagrywanie Rozmów?
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Biznesowym Plus w celu aktywacji wybranej usługi.
Usługi dodatkowe
Sprawdź, jak jeszcze możesz usprawnić działanie swojej firmy.
Poznaj funkcjonalności, które idealnie dopełnią wybraną przez Ciebie usługę.
Śledź nas na: