Przełącz prąd na Plus

To proste! My załatwimy wszystkie formalności za Ciebie. Bez przerw w dostawie prądu, bez zmian instalacji czy licznika.

Przełącz prąd na Plus

To proste! My załatwimy wszystkie formalności za Ciebie. Bez przerw w dostawie prądu, bez zmian instalacji czy licznika.

Dlaczego prąd od Plusa?

image
Niższa cena

dla Klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz PlusBanku?.

Zobacz ceny
image
image
Gwarancja stałej ceny sprzedaży

przez całą umowę! Wzrost stawek za prąd Cię nie zaskoczy.

image
image
Sprawna zmiana sprzedawcy

bez przerw w dostawie pradu, bez zmian licznika i okablowania.

image
image
Certyfikat_Sprzedawcy_Energii_TOE.jpg

Ile kosztuje?

Opłata za energię czynną

dla Klientów Plusa,

Cyfrowego Polsatu i PlusBanku

przez całą dobę

za 1 kWh

strefy szczytowe

za 1 kWh

strefy pozaszczytowe

za 1 kWh

Taryfa C11
0,2850 zł/kWh

(0,3506 zł z VAT)

Taryfa C12a
0,3680 zł/kWh

(0,4526 zł z VAT)

0,2570 zł/kWh

(0,3161 zł z VAT)

Taryfa C12b
0,3360 zł/kWh

(0,4133 zł z VAT)

0,2250 zł/kWh

(0,2768 zł z VAT)

Opłata handlowa
0 zł
dla pozostałych Klientów
przez całą dobę

za 1 kWh

strefy szczytowe

za 1 kWh

strefy pozaszczytowe

za 1 kWh

Taryfa C11
0,2950 zł/kWh

(0,3629 zł z VAT)

Taryfa C12a
0,3810 zł/kWh

(0,4686 zł z VAT)

0,2660 zł/kWh

(0,3272 zł z VAT)

Taryfa C12b
0,3480 zł/kWh

(0,4280 zł z VAT)

0,2330 zł/kWh

(0,2866 zł z VAT)

Opłata handlowa
0 zł

Na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję. Ceny za dystrybucję są zależne od Twojego lokalnego dytrybutora prądu.

a ile zaoszczędzi Twoja firma? image
Oblicz, ile możesz zaoszczędzić Przygotuj rachunek od obecnego sprzedawcy ?

Jak wygląda zmiana sprzedawcy prądu?

image
1
Zawarcie umowy na prąd z Plusem

Klient podpisuje umowę na sprzedaż energii elektrycznej (przy podpisaniu umowy konieczne jest przedstawienie faktury rozliczeniowej od dotychczasowego sprzedawcy prądu) oraz zostawia Plusowi pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy z obecnym sprzedawcą prądu.

2
Weryfikacja umowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego

Poprawność danych zawartych w umowie jest weryfikowana przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Potem, na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa, Plus zajmuje się wszystkimi formalnościami z przeniesieniem prądu, m.in. wypowiada umowę na prąd poprzedniemu sprzedawcy.

3
Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą

Zanim nastąpi zmiana dostawcy prądu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy. W przypadku gospodarstw domowych okres ten wynosi 30 dni.

4
Przeniesienie prądu

Zmiana sprzedawcy następuje automatycznie, zawsze od 1 dnia miesiąca, bez przerw w dostawie energii elektrycznej, kucia ścian lub zmiany okablowania. Licznik w dalszym ciągu będzie też odczytywany w ten sam sposób (np. przez kontrolera). Dane spisane przez kontrolera będą się pojawiać na fakturze od Plusa.

Zielona faktura

Zielona faktura to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawnądo rozliczeń podatkowych w firmie. Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Faktura wysyłana jest do Ciebie po zakończeniu Twojego okresu rozliczeniowego, w ciągu ok. 4 dni po jej wystawieniu. Faktura wysyłana jest z adresu e@fakturaplus.pl. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku pdf.

Dzięki zielonej fakturze masz:
• szybki dostęp do informacji z faktury po wystawieniu rachunku
• przyczyniasz się do ochrony środowiska naturalnego
• aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne

Zostaw kontakt

Nasz konsultant oddzwoni
i przedstawi Ci oferte™

Przenieś prąd do Plusa teraz!

1

Przyjdź do Punktu Plusa lub Cyfrowego Polsatu z fakturą rozliczeniową za energię elektryczną od obecnego sprzedawcy.

2

Podpisz umowę w trakcie wizyty

3

Plus załatwi za Ciebie wszystkie formalności związane z przeniesieniem prądu. Zmiana sprzedawcy prądu nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie energii. Powiadomimy Cię o niej SMS-em.

bewarePamiętaj! Do podpisania umowy będziesz potrzebował fakturę rozliczeniową od obecnego sprzedawcy prądu!

Jesli jesteś właścicielem średniego lub dużego przedsiębiorstwa zapraszamy Cię do kontaktu z naszym Doradcą Biznesowym.

Przejdź do formularza kontaktu z Doradcą Biznesowym Plus »

Pomoc. Najczęstsze pytania

Czy Plus ma swoje przewody oraz linie wysokiego napięcia, żeby dostarczyć prąd do mojego domu?

Właścicielem infrastruktury, czy okablowania oraz liczników energii pozostaje firma, która robi to dziś. Tę firmę nazywamy dystrybutorem (w języku energetyki mówi się o niej Operator Systemu Dystrybucyjnego). Plus jest sprzedawcą towaru jakim jest energia elektryczna, który płynie do Klienta tymi samymi kablami jak dotychczas.

Czy decydując się na zakup energii od Plusa będę musiał wymienić licznik i poprowadzić nowe przewody elektryczne w domu?

Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy nie musisz zmienić licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy firmy.

Do kogo zadzwonić w przypadku awarii sieci energetycznej?

Wszelkiego rodzaju awarie sieci energetycznej tak jak do tej pory należy zgłaszać do pogotowia energetycznego, które jest dostępne 24h pod numerem 991 lub pod numerem 22 821 31 31 (dotyczy Klientów z Warszawy, gdzie łącze energetyczne dostarcza RWE Stoen Operator Sp. z o.o.). Opłata za połączenie telefoniczne zgodna z cennikiem operatora.

Z czego składa się moja faktura za prąd, czyli za co płacę?

Faktura dla Twojej firmy zawiera tylko opłaty za sam towar jakim jest prąd. Nie zawiera opłat za jego dostarczenie do Twojej lokalizacji – czyli za dystrybucję. Fakturę za tą usługę wystawi dystrybutor, czyli właściciel infrastruktury energetycznej (okablowanie, liczniki itd.) na Twoim terenie.