Przełącz prąd i gaz na Plus

To proste! My załatwimy wszystkie formalności za Ciebie. Bez przerw w dostawie prądu, bez zmian instalacji czy licznika.

Przełącz prąd i gaz na Plus

To proste! My załatwimy wszystkie formalności za Ciebie. Bez przerw w dostawie, bez zmian instalacji czy licznika.

Dlaczego prąd i gaz od Plusa?

image
Kompleksowa obsługa
image
image
Bezpieczeństwo
image
image
Atrakcyjna cena
image
image
Wiedza i doświadczenie
image
image
Gwarancja stałej ceny sprzedaży

przez całą umowę! Wzrost stawek za prąd Cię nie zaskoczy.

image
image
Sprawna zmiana sprzedawcy

bez przerw w dostawie energii elektrycznej.

Jak wygląda zmiana sprzedawcy prądu?

1
Zawarcie umowy na prąd z Plusem

Klient podpisuje umowę na sprzedaż energii elektrycznej (przy podpisaniu umowy konieczne jest przedstawienie faktury rozliczeniowej od dotychczasowego sprzedawcy prądu) oraz zostawia Plusowi pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy z obecnym sprzedawcą prądu.

2
Weryfikacja umowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego

Poprawność danych zawartych w umowie jest weryfikowana przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Potem, na podstawie umowy oraz pełnomocnictwa, Plus zajmuje się wszystkimi formalnościami z przeniesieniem prądu, m.in. wypowiada umowę na prąd poprzedniemu sprzedawcy.

3
Okres wypowiedzenia umowy z poprzednim sprzedawcą

Zanim nastąpi zmiana dostawcy prądu musi upłynąć okres wypowiedzenia poprzedniej umowy.

4
Przeniesienie prądu

Zmmiana sprzedawcy następuje automatycznie, bez przerw w dostawie energii elektrycznej.

Zielona faktura

Zielona faktura to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa). Stanowi ona podstawę prawnądo rozliczeń podatkowych w firmie. Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Faktura wysyłana jest do Ciebie po zakończeniu Twojego okresu rozliczeniowego, w ciągu ok. 4 dni po jej wystawieniu. Faktura wysyłana jest z adresu e@fakturaplus.pl. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku pdf.

Dzięki zielonej fakturze masz:
• szybki dostęp do informacji z faktury po wystawieniu rachunku
• przyczyniasz się do ochrony środowiska naturalnego
• aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne

Wypełnij formularz, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę sprzedaży prądu lub gazu.

Pomoc. Najczęstsze pytania

Czy Plus ma swoje przewody oraz linie wysokiego napięcia, żeby dostarczyć prąd do mojego domu?

Właścicielem infrastruktury, czy okablowania oraz liczników energii pozostaje firma, która robi to dziś. Tę firmę nazywamy dystrybutorem (w języku energetyki mówi się o niej Operator Systemu Dystrybucyjnego). Plus jest sprzedawcą towaru jakim jest energia elektryczna, który płynie do Klienta tymi samymi kablami jak dotychczas.

Czy decydując się na zakup energii od Plusa będę musiał wymienić licznik i poprowadzić nowe przewody elektryczne w domu?

Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy nie musisz zmienić licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy firmy.

Do kogo zadzwonić w przypadku awarii sieci energetycznej?

Wszelkiego rodzaju awarie sieci energetycznej tak jak do tej pory należy zgłaszać do pogotowia energetycznego, które jest dostępne 24h pod numerem 991 lub pod numerem 22 821 31 31 (dotyczy Klientów z Warszawy, gdzie łącze energetyczne dostarcza RWE Stoen Operator Sp. z o.o.). Opłata za połączenie telefoniczne zgodna z cennikiem operatora.

Z czego składa się moja faktura za prąd, czyli za co płacę?

Faktura dla Twojej firmy zawiera tylko opłaty za sam towar jakim jest prąd. Nie zawiera opłat za jego dostarczenie do Twojej lokalizacji – czyli za dystrybucję. Fakturę za tą usługę wystawi dystrybutor, czyli właściciel infrastruktury energetycznej (okablowanie, liczniki itd.) na Twoim terenie.