informacje-w-ziwazku-z-koronawirusem

Informacje dla klientów w związku z koronawirusem

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,

Zagrożenie, jakie niesie ze sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym konieczność zmiany organizacji pracy i codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.

Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest operator sieci Plus wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.

Jesteśmy również przygotowani na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy. Pomimo zaobserwowanego wzmożonego wykorzystywania sieci telekomunikacyjnej, Klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania.

Bieżący kontakt i obsługa Klientów

W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, telefonicznie lub elektronicznie:

+48 601 102 601 – całodobowa obsługa Klienta

bok@plus.pl – internetowa obsługa Klienta

www.plus.pl/b2b – formularz kontaktowy do Doradcy

Współpraca z Doradcami Biznesowymi

Aktualna sytuacja stanu zagrożenia epidemicznego wymaga zmian w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw poprzez organizację „pracy zdalnej" oraz racjonalizowania spotkań biznesowych z klientami i dostawcami.

Nasi Doradcy Biznesowi otrzymali szczegółowe instrukcje dotyczące zachowania wzmożonych środków ostrożności podczas codziennej pracy w obecnej sytuacji. Wśród nich są m.in. wytyczne dotyczące ograniczenia kontaktów bezpośrednich na rzecz telekonferencji video, rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej.

Mamy nadzieję, że takie działanie jest zgodne z Państwa oczekiwaniami i spotka się ze zrozumieniem.

Zapewniamy, również że proces sprzedaży produktów i usług Plus oraz wsparcia Państwa firm będzie realizowany na bieżąco, zachowując - możliwe w obecnej sytuacji - najkrótsze terminy realizacji zamówień przy najwyższym poziomie obsługi.

Zachęcamy do kontaktu z Zespołem Doradców Biznesowych wypełniając formularz na stronie www.plus.pl/b2b lub bezpośrednio z dedykowanym Państwu opiekunem biznesowym.

Rekomendujemy również korzystanie z bezpiecznych i skutecznych narzędzi wspierających zdalnie kontakty biznesowe dostępnych u naszych Doradców.

Sieć salonów i punktów sprzedaży

Mamy świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i świadczenia naszych usług jest kluczowe dla wszystkich obywateli, jak również działalności wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej.

Jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie milionom Polaków możliwości codziennej łączności, a w obecnym czasie również pracy i edukacji. W tym celu kwestią krytyczną jest zapewnienie społeczeństwu dostępu do pełnej obsługi i świadczenia usług.

W związku z tym, podjęliśmy decyzję o pozostawieniu jako otwartych części naszych punktów obsługi klienta (poza centrami handlowymi).

Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.

W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.

Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów - zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się na bieżąco tylko Klienci, którzy są obsługiwani.

Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.plus.pl/znajdz-salon