Informacje dla klientów w związku z koronawirusem

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,

Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.

Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest operator sieci Plus wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.

Jesteśmy również przygotowani na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy. Pomimo zaobserwowanego wyższego wykorzystania sieci, Klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania.

Bieżący kontakt i obsługa Klientów

W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, w tym telefonicznie lub elektronicznie:
+48 601 102 601 – całodobowa obsługa Klienta
bok@plus.pl – internetowa obsługa Klienta
www.plus.pl – czat internetowy

Sieć salonów i punktów sprzedaży

Mamy świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i świadczenia naszych usług jest kluczowe dla wszystkich obywateli, jak również działalności wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej.

Jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie milionom Polaków możliwości codziennej łączności, a w obecnym czasie również pracy i edukacji. W tym celu kwestią krytyczną jest zapewnienie społeczeństwu dostępu do pełnej obsługi i świadczenia usług.

W związku z tym, podjęliśmy decyzję o pozostawieniu jako otwartych części naszych punktów obsługi klienta (poza centrami handlowymi).

Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.

W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.

Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów - zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się tylko Klienci, którzy są obsługiwani.

Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.plus.pl/znajdz-salon