tme lekarz

Ja + Zdrowie - Porady medyczne online 24/7

Pierwsza taka usługa na polskim rynku!

Porady profilaktyczno-medyczne dostępne w Twoim smartfonie, tablecie i komputerze

  • Wideokonsultacje z lekarzem, czat lub zwykła rozmowa
  • Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • Z każdego miejsca w Polsce i na świecie
  • Bez dojazdów, bez czekania w kolejce w przychodni
  • Porady dotyczące publicznej służby zdrowia
Sprawdź oferty z usługą

Jeżeli Masz już telefon w Plusie, możesz dokupić usługę JA+ZDROWIE (koszt usługi 9,99 zł/mies.) w Punktach sprzedaży

Dla kogo?

Nie masz czasu na czekanie
w kolejkach?

Jesteś poza domem i potrzebujesz szybkiej porady, niekoniecznie osobistej wizyty u lekarza? Chcesz skonsultować stan zdrowia lub wyniki badań? Nie wiesz, gdzie uzyskać szybką pomoc lekarską?

Ta usługa jest dla Ciebie!

 

Twoje korzyści

Porady medyczne dla Ciebie i Twojej najbliższej rodziny:

  • wideokonsultacje z lekarzem rodzinnym 24/7
  • konsultacje z pielęgniarką/położną
  • konsultacje wyników badań z lekarzem

Informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach.

 

Twoje korzyści

Gwarantująca poufność aplikacja na telefon, tablet i komputer.

Ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.

Porady dostępne w każdym miejscu na świecie w zasięgu Internetu lub sieci telekomunikacyjnej (opłaty za połączenie wg stawek roamingowych).

 

Twoje korzyści

W placówkach Falck:

10% rabatu na wizyty i badania diagnostyczne (w tym tomograf, rezonans, 3D USG) w placówkach Falck i partnerskich Falck Medycyna.

Krótki termin oczekiwania na wizyty lekarskie u specjalistów.

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

Za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie/tablecie lub komputerze łączysz się z lekarzem rodzinnym, położną lub konsultantem. Masz do wyboru wideokonsultację, czat lub zwykłą rozmowę. Wszędzie gdzie jesteś, lekarz rodzinny dostępny jest całą dobę.

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

1. W Punkcie Plusa kupujesz usługę, podpisujesz Regulamin, akceptujesz wymagane zgody (m.in. na przekazanie danych do Partnera Medycznego Falck).

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

2. Po około dwóch dniach dostaniesz SMS:

  • z danymi potrzebnymi do logowania
  • oraz linkiem do pobrania aplikacji ze sklepu Google Play.
    Obecnie usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemem operacyjnym Android
Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

3. Zainstaluj aplikację na swoim smartfonie lub tablecie.

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

4. Zaloguj się zgodnie z wytycznymi.

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

5. Zapoznaj się z Regulaminem i zaakceptuj go.

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

6. Wprowadź unikalny kod SMS, który otrzymałeś/-łaś na swój telefon.

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

7. Zobacz, jakie są czasy oczekiwania na konsultację/rozmowę. Wybierz, z kim chcesz rozmawiać oraz w jaki sposób (wideo, audio, czat).

Zaloguj się
 

Jak skorzystać z usługi Wirtualna Przychodnia:

8. Rozpocznij konsultację.

Zaloguj się
 

Jak działa aplikacja?

 

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania?
Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

Kto świadczy usługi?

  • Usługa dostępowa Ja + Zdrowie jest świadczona przez Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, a usługa Wirtualna Przychodnia jest świadczona przez Falck Medycyna Sp. z o.o. Usługa Wirtualna Przychodnia dostępna jest wyłącznie dla Klientów korzystających z usługi dostępowej Ja + Zdrowie.

Ile to kosztuje?

  • Usługa dostępowa „Ja + Zdrowie" świadczona przez Polkomtel kosztuje:

    • 4,99 zł / mies. w wybranych promocjach przy nowej lub przedłużanej Umowie
    • 9,99 zł / mies. dla obecnych abonentów Plusa

    Usługę Wirtualna Przychodnia świadczoną przez Falck Medycyna dostajesz bez dodatkowych opłat.
    W ramach konsultacji z Wirtualną Przychodnią na terenie Polski nie są naliczane opłaty za transfer danych. Opłaty za połączenia w roamingu są naliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych i nie są wliczane w opłatę abonamentową za usługę.

Kto może korzystać z usług?

  • Usługa „Ja + Zdrowie" jest skierowana do Klientów (osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą), którzy są stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o. Usługa jest niedostępna dla korzystających z usługi MIX oraz na kartę. Klienci uzyskają uprawnienie do skorzystania z usługi Wirtualna Przychodnia. Klient może rozszerzyć usługę na członków najbliższej rodziny (mąż, żona, dzieci), których wskaże jako uprawnionych do korzystania z tej usługi.

    Konsultant Falck Medycyna zadzwoni do Klienta po aktywowaniu usługi i zapyta o chęć dodania dzieci (własnych i przysposobionych do ukończenia przez nie 18 roku życia) oraz małżonka do korzystania z usługi (imię, nazwisko, PESEL). Konsultant zapyta także, czy drugi rodzic jest uprawniony do konsultowania zdrowia wspólnych dzieci. Dane te będą zweryfikowane podczas pierwszej wizyty w placówce.

Czy można konsultować zdrowie żony/męża?

  • Nie. Każda osoba dorosła może się konsultować wyłącznie w zakresie swojego stanu zdrowia.

Czy w ramach usługi Wirtualna Przychodnia będzie możliwy dostęp przez Internet do danych medycznych pacjenta?

  • Nie. Mogą jednak Państwo skorzystać z dodatkowej bezpłatnej usługi, która umożliwi dostęp do danych medycznych przez Internet. Warunkiem skorzystania z takiej usługi jest podpisanie Regulaminu dostępowego w placówkach Falck i partnerskich przez każdą osobę dorosłą oraz przez rodzica w imieniu niepełnoletniego dziecka.

Jak się zalogować do aplikacji?

  • Wszystkie dane potrzebne do zalogowania się do aplikacji „Ja + Zdrowie" zostaną przesłane SMS-em potwierdzającym aktywację usługi. Jeśli nie otrzymałeś SMS-a, skontaktuj się z infolinią 601102601 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą dostawcy usług).

Jak można zrezygnować z usługi?

  • Dezaktywacja usługi Ja+Zdrowie zgodnie z Regulaminami dotyczącymi danej promocji

    1. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja z dnia 30.11.2015) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie" na numer 80112, po minimalnym okresie korzystania z usługi
    2. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja z dnia 30.11.2015 r. dla TMZ) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie" na numer 80112, po minimalnym okresie korzystania z usługi
    3. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja z dnia 09.09.2015 r. dla TMZ) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie" na numer 80112, po minimalnym okresie korzystania z usługi
    4. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja z dnia 20.10.2015 r. dla TMZ) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie" na numer 80112, po minimalnym okresie korzystania z usługi
    5. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja T&B/POS z dnia 02.11.2015 r.) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie2" na numer 80112, w dowolnym momencie
    6. Klienci Ja+Zdrowie posiadający usługę w ramach Regulaminu usługi dostępowej Ja+Zdrowie oraz usługi Wirtualna Przychodnia (wersja T&B/POS z dnia 30.11.2015 r.) mogą dezaktywować usługę wysyłając SMS o treści „STOP_Zdrowie2" na numer 80112, w dowolnym momencie

W jakich godzinach dostępne są porady?

  • Porady udzielane są codziennie:

    • dostęp do lekarza 24/7
    • konsultacje z pielęgniarka/położną 8:00-22:00
    • konsultacje wyników badań z lekarzem 24/7
    • Informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach oraz ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ 8:00-22:00

Jakie są wymagania techniczne?

  • Korzystanie z usługi Wirtualna Przychodnia jest możliwe wyłącznie za pomocą dedykowanej aplikacji „Ja + Zdrowie" oraz sprzętu spełniającego wymagania techniczne określone poniżej:

    Android

    iOS (wkrótce)

    PC/MAC

    • Wersja systemu 8.0 lub nowsza

    • Dla wideo od klienta wymagana jest:

    • przednia kamera

    • minimum procesor z 2 rdzeniami

    • powyższe kryteria spełniają iPhone 4S i nowsze, iPad 2 i nowsze

    • Przeglądarka internetowa obsługująca HTML5 lub Silverlight

    Aplikacja nie jest dostępna na system operacyjny Windows Phone

    System operacyjny komputera

    Przeglądarka

    HTML 5

    Silverlight

    Windows XP, Vista, 7, 8

    Chrome >= 40

     

     

     

    Chrome (wspierający Silverlight) < 40

     

     

     

    Firefox 36 Beta, stabilny release wspierający MSE

     

     

     

    Firefox stabilny release, który nie wspiera MSE ale wspiera Silverlight

     

     

     

    Internet Explorer (wspierający Silverlight)

     

     

    Mac OS X Yosemite i nowsze

    Safari (wspierające Silverlight)

     

     

     

    Chrome >= 40

     

     

     

    Firefox 36 Beta, stabilny release wspierający MSE

     

     

    Minimalna przepustowość łącza dla transmisji wideo: 200-240 kbps, optymalna: 1 Mbps. Poniżej tej częstotliwości można korzystać z audio i czatu.

    Minimalna przepustowość dla kanału Audio: 26,5 kbps. Poniżej tej częstotliwości można korzystać z czatu.

Informacja o Falck Medycyna

  • Falck jest jedną z czołowych prywatnych firm oferujących opiekę medyczną. Założycielem polskiego oddziału jest firma duńska działająca od ponad 100 lat, w Polsce Falck działa już ponad 20 lat. Na terenie całego kraju Falck posiada 63 stacje pogotowia ratunkowego, 140 nowoczesnych ambulansów i 27 placówek medycznych. Zatrudniając 3000 osób, Falck zapewnia usługi dla ponad 2,5 miliona osób.

Jak skopiować kod jednorazowy z wiadomości SMS?

  • Dotyczy starszej wersji aplikacji. W najnowszej wersji aplikacji dostępnej w Google Play funkcja kopiowania SMS-a jest już automatyczna.

    1. Przejdź do skrzynki z wiadomościami tekstowymi, dotknij krótko przesłanego kodu
    2. Skopiuj kod do schowka
    3. Wróć do aplikacji przyciskiem „home"
    4. Przytrzymaj palec w polu „kod jednorazowy" i wklej kod ze schowka

Co jeśli parametry przesyłu danych są niewystarczające dla połączenia z  Wirtualną Przychodnią?

    1. Jeśli parametry dla trybu „wideo" są niewystarczające - możesz skorzystać z trybu „czat" lub „audio"
    2. Możesz użyć innej, niż mobilna, sieci dostępowej (np. WiFi)
    3. Możesz po prostu zadzwonić pod numer infolinii: 601-100-500
    4. Sprawdź, czy Twój telefon jest kompatybilny z aplikacją Ja+Zdrowie

Co jeśli zrywa moje połączenie, pomimo, iż mam dobry zasięg Internetu?

    1. Spróbuj połączyć się z innego urządzenia (tablet, komputer)
    2. Sprawdź, czy nie wyczerpałeś limitu dostępnych danych
    3. Sprawdź, czy Twój telefon jest kompatybilny z aplikacją Ja+Zdrowie

Czy rozmowa audio może się odbywać w innym trybie, niż głośnomówiący?

  • Tak może. W trakcie połączenia z konsultantem medycznym możesz wybrać w prawym dolnym rogu ikonę „ustawienia" i wybrać tryb „słuchawka"

Czy w aplikacji działa autoodwracanie ekranu?

  • Nie, obecna wersja aplikacji działa wyłącznie w trybie horyzontalnym

Co oznacza czas oczekiwania prezentowany dla danego konsultanta medycznego?

    1. Czas oczekiwania oznacza przybliżony czas, jaki pozostał do połączenia się z personelem medycznym
    2. Wskazany czas może odbiegać od czasu rzeczywistego, skracając się lub wydłużając, zależnie od długości konsultacji, z których korzystają  inni pacjenci.
    3. Wybierz połączenie, aby ustawić się w kolejce oczekujących na połączenie z konsultantem

Dlaczego konsultant medyczny na początku pyta o PESEL oraz imię i nazwisko konsultowanej osoby?

  • Z usługi możesz korzystać Ty i Twoja najbliższa rodzina (mąż, żona, dzieci) – podaj konsultantowi dane osoby, o którą chcesz zapytać

Czy lekarz może wystawić mi receptę?

  • Niestety, konsultacja zdalna nie uprawnia do otrzymania recepty w ramach obecnych regulacji prawnych

Czy mogę uzyskać informacje o kolejkach do specjalistów i badań w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia?

  • Tak, są to informacje, które poszczególne placówki przekazują do NFZ w ramach raportów miesięcznych. Dane mogą być jednak niedokładne i są niezależne od Polkomtel i Falck Medycyna.

Uwaga! Aplikacja Wirtualna Przychodnia nie obsługuje następujących modeli smartfonów:

  • Uwaga! Aplikacja Wirtualna Przychodnia nie obsługuje następujących modeli smartfonów:

    • Alcatel One Touch 5020D
    • Alcatel One Touch Idol (6030D)
    • ZTE Blade III
    • Sony Xperia E (C1505)
    • Sony Xperia M (C1905)
    • Sony Xperia M dual (C2005)
    • Sony Xperia L (C2105)
    • Sony Xperia E1 (D2005)
    • Samsung Galaxy Nexus
    • Samsung Galaxy Ch@t (GT-B5330)
    • Samsung Galaxy Ace 2 (GT-I8160)
    • Samsung Galaxy S III mini (GT-I8190, GT-I8190N)
    • Samsung Galaxy Core (GT-I8260)
    • Samsung Galaxy S (GT-I9000)
    • Samsung Galaxy S Plus (GT-I9001)
    • Samsung Galaxy Grand Neo (GT-I9060)
    • Samsung Galaxy S Advance (GT-I9070, GT-I9070P)
    • Samsung Galaxy Grand Duos (GT-I9082)
    • Samsung Galaxy S II (GT-I9100)
    • Samsung Galaxy S II Plus (GT-I9105P)
    • Samsung Galxy Note (GT-N7000)
    • Samsung Galaxy Tab 2 7.0 (GT-P3100, GT-P3110)
    • Samsung Galaxy Tab2 10.1 (GT-P5100)
    • Samsung Galaxy Tab 8.9 LTE (GT-P7320)
    • Samsung Galaxy Pocket (GT-S5300)
    • Samsung Galaxy Y (GT-S5360)
    • Samsung Galaxy mini (GT-S5570)
    • Samsung Galaxy Ace (GT-S5830, GT-S5830i)
    • Samsung Galaxy Young (GT-S6310, GT-S6310N)
    • Samsung Galaxy mini 2 (GT-S6500, GT-S6500D)
    • Samsung Galaxy Ace 3 (GT-S7275R)
    • Samsung Galaxy Trend (GT-S7560)
    • Samsung Galaxy S Duos (GT-S7562)
    • Samsung Galaxy Trend Plus (GT-S7580)
    • Samsung Galaxy Xcover 2 (GT-S7710)
    • HTC Desire 300
    • HTC Desire 500
    • HTC Desire 500 dual sim
    • HTC Desire C
    • HTC Desire S
    • HTC Desire X
    • HTC One SV
    • HTC One V
    • HTC Vision
    • HTC Wildfire S A510e
    • Huawei Ascend G510 (HUAWEI G510-0200)
    • HUAWEI Ascend P6 (HUAWEI P6-U06)
    • Huawei Ascend G300 (HUAWEI U8815)
    • Huawei Ascend Y300 (HUAWEI Y300-0100)
    • Huawei Ascend Y530 (HUAWEI Y530-U00)
    • INSIGNIA 5
    • Lenovo A820
    • LG L65 (LG-D280)
    • LG L70 (LG-D320)
    • LG Optimus L9 II (LG-D605)
    • LG G Pro Lite (LG-D682)
    • LG G Pro Lite Dual (LG-D686)
    • LG Optimus L3 (LG-E400)
    • LG Optimus L3 II (LG-E430)
    • LG Optimus L5 II (LG-E460)
    • LG Swift L5 (LG-E610)
    • LG Optimus L7 (LG-P700)
    • LG Optimus L7 II (LG-P710)
    • LG Optimus L9 (LG-P760)
    • LG Optimus 4X HD (LG-P880)
    • LG Optimus P920 (LG-P920)
    • Sony Ericsson Xperia Arc S
    • Sony Xperia P (LT22i)
    • Sony Xperia S (LT26i)
    • Kruger&Matz Move
    • Sony Xperia neo V (MT11i)
    • Sony Xperia sola (MT27i)
    • Nokia X
    • Pentagram Monster
    • Goclever Quantum 4
    • Samsung Galaxy Core Plus (SM-G350)
    • Samsung Galaxy Tab 3 Lite (SM-T110)
    • Samsung Galaxy Tab 3 (SM-T211)
    • Sony Xperia tipo (ST21i)
    • Sony Xperia miro (ST23i)
    • Sony Xperia U (ST25i)
    • Sony Xperia J (ST26i)
    • Sony Ericsson Live with Walkman (WT19i)
    • Motorola XT615
    • Motorola RAZR (XT910)
    • ZTE Grand X V970 (ZTE V970)

Uwaga! Usługa polega na udzielaniu porad zdrowotnych w sytuacjach niezagrażających życiu. Jeżeli znalazłeś się w sytuacji zagrożenia życia, dzwoń pod numer alarmowy 112.

Numer alarmowy 112