Ubezpieczenie Plus

Ubezpieczenie Plus

Telefon, smartfon

Uszkodzenie lub zniszczenie telefonu może przydarzyć się każdemu. Ubezpiecz swoje urządzenie w Plusie!

Co nas wyróżnia?

  • 24 godziny - to czas, w którym kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski

  • 48 godzin - to czas, w którym naprawimy Twój telefon/smartfon, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski

  • transport za darmo - nie ponosisz kosztów transportu do i z punktu serwisowego/naprawczego na terenie Polski

  • cały świat - chronimy Twoje urządzenia w Polsce i za granicą (jeśli Twój pobyt za granicą nie będzie trwał dłużej niż 60 dni)

  • brak udziału własnego - nie ponosisz dodatkowych opłat przy naprawach objętych ochroną

  • bez limitu ilości szkód w ramach sumy ubezpieczenia - nie jest ważne, ile razy Twoje urządzenie ulegnie uszkodzeniu, my i tak je naprawimy/wymienimy do wysokości sumy ubezpieczenia

Szczegóły oferty

VIP Service

Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

VIP Service + Serwis po gwarancji

Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Awaria po gwarancji producenta?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy urządzenie na nowe lub po regeneracji
  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 48 godzin, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

Serwis po gwarancji jest produktem ubezpieczeniowym i jej warunki określa umowa ubezpieczenia. Zakres ochrony ubezpieczeniowej różni się od ochrony wynikającej z treści oświadczeń gwarancyjnych producentów lub dystrybutorów urządzeń.

VIP Service + Uszkodzenie

Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Zbity wyświetlacz lub zalany telefon?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy telefon na nowy
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

VIP Service + Uszkodzenie + Utrata

Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Zbity wyświetlacz lub zalany telefon?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy telefon na nowy
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Rabunek lub kradzież z włamaniem?
  • wymienimy telefon na nowy
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za dostarczenie do Ciebie nowego telefonu

Jak aktywować?

O szczegóły oferty zapytaj sprzedawcę w punkcie sprzedaży. W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania szerszych informacji:

22 255 00 00

zgłoszenie szkody

22 505 16 35

dowiedz się więcej

Opłata za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora. Centrum Pomocy (zgłoszenie szkody) działa w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie

Ubezpieczonym Klientom sieci Plus spokój zapewniają:

Ubezpieczenie Plus

Tablet, laptop, konsola

Uszkodzenie lub zniszczenie tabletu czy laptopa może przydażyć się każdemu. Ubezpiecz swoje urządzenie w Plusie!

Co nas wyróżnia?

  • 48 godzin - to czas, w którym kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy je do serwisu na terenie Polski

  • 7 dni - to czas, w którym naprawimy Twój laptop, tablet lub konsolę, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski

  • bezpłatny transport - nie ponosisz kosztów transportu do i z punktu serwisowego/naprawczego na terenie Polski

  • cały świat - chronimy Twoje urządzenia w Polsce i za granicą (jeśli Twój pobyt za granicą nie będzie trwał dłużej niż 60 dni)

  • brak udziału własnego - nie ponosisz dodatkowych opłat przy naprawach objętych ochroną

  • bez limitu ilości szkód w ramach sumy ubezpieczenia - nie jest ważne, ile razy Twoje urządzenie ulegnie uszkodzeniu, my i tak je naprawimy/wymienimy do wysokości sumy ubezpieczenia

Szczegóły oferty

VIP Service

  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

VIP Service + Serwis po gwarancji

  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Awaria po gwarancji producenta?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy urządzenie na nowe lub po regeneracji
  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni, jeśli uszkodzenie zostało zgłoszone podczas pobytu na terenie Polski
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

Serwis po gwarancji jest produktem ubezpieczeniowym i jej warunki określa umowa ubezpieczenia. Zakres ochrony ubezpieczeniowej różni się od ochrony wynikającej z treści oświadczeń gwarancyjnych producentów lub dystrybutorów urządzeń.

VIP Service + Uszkodzenie

  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Awaria po gwarancji producenta?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy urządzenie na nowe
  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

VIP Service + Uszkodzenie + Utrata

Awaria na gwarancji producenta?
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Zbity wyświetlacz lub zalany telefon?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy telefon na nowy
  • Twój telefon naprawimy w ciągu 48 godzin
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Rabunek lub kradzież z włamaniem?
  • wymienimy telefon na nowy
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za dostarczenie do Ciebie nowego telefonu

VIP Service + Uszkodzenie + Serwis po gwarancji

  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Awaria po gwarancji producenta?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy urządzenie na nowe
  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego
Zbity wyświetlacz lub zalany laptop, tablet czy konsola?
  • pokryjemy koszty naprawy lub wymienimy urządzenie na nowe
  • Twoje urządzenie naprawimy w ciągu 7 dni
  • zamówimy kuriera i zapłacimy za transport do i z punktu naprawczego

Jak aktywować?

O szczegóły oferty zapytaj sprzedawcę w punkcie sprzedaży.
W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania szerszych informacji:

22 255 00 00

zgłoszenie szkody

22 505 16 35

dowiedz się więcej

Opłata za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora. Centrum Pomocy (zgłoszenie szkody) działa w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie

Ubezpieczonym Klientom sieci Plus spokój zapewniają: