Uruchom płatności Google Play w Plus!

Dowiedz się więcej

Co to jest sklep Google Play?

Google Play to internetowy sklep firmy Google z aplikacjami, grami, muzyką, książkami, magazynami, filmami i programami TV.

Treści ze sklepu są przeznaczone do korzystania za pomocą urządzeń (telefony, tablety itp.) działających pod kontrolą systemu operacyjnego Android.

Kto może skorzystać z usługi?

Abonenci usług abonamentowych głosowych i Plus Internet, którzy:

  • Zawarli umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych co najmniej 3 miesiące przed skorzystaniem z usługi
  • Nie mają zablokowanych lub zawieszonych usług telekomunikacyjnych

Aby uruchomić usługę, należy korzystać z urządzenia mobilnego.

Maksymalna kwota, którą możesz wykorzystać w ramach Usługi w danym Okresie Rozliczeniowym wynosi 150 PLN.

Kwota ta nie wlicza się do Limitu Kredytowego określanego zgodnie z RŚUT.

Dokonana płatność pojawi się w części niefiskalnej faktury (rozliczenie konta). Obok naliczonej kwoty pojawi się również nazwa zakupionej aplikacji.

screen1
screen2
screen3
screen4
screen5
screen6
screen7
screen8
screen9
screen10
screen11
screen12

Jak uruchomić usługę?

Znajdź Sklep Play na liście aplikacji i uruchom go.

Znajdź produkt, który chcesz kupić.

Kliknij w cenę.

Potwierdź uprawnienia aplikacji.

Kliknij w formę płatności pod tytułem.

Kliknij w Opcje płatności.

Kliknij Włącz płatność przez: Plus.

Poczekaj na weryfikację konta.

Podaj dane do rozliczeń za zakupy.

Potwierdź wprowadzone dane (lub popraw je klikając na ikonę ołówka).

Potwierdź zakup klikając przycisk Kup.

Wprowadź hasło do konta Google. Rozpocznie się pobieranie aplikacji.

prev next
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Jak zapłacić za kolejne zakupy?

Znajdź Sklep Play na liście aplikacji i uruchom go.

Znajdź produkt, który chcesz kupić.

Kliknij w cenę.

Potwierdź uprawnienia aplikacji.

Podaj dane do rozliczeń za zakupy.

Wprowadź hasło do konta Google.

Kliknij przycisk "Akceptuj".

prev next
1 2 3 4 5 6 7
screen1
screen2
screen3
screen4
screen5
screen6
screen7

Najcześciej zadawane pytania

Mam ofertę MIX / Prepaid. Czy mogę korzystać z płatności w Google Play?

W chwili obecnej opcję płatności w sklepie Google Play mogą włączyć wyłącznie Klienci ofert abonamentowych.

Gdzie pojawi się płatność za zakupy w Play na fakturze od Plusa?

Płatność za zakupy w Google Play pojawi się w rozliczeniu konta, razem z informacją o zakupionym produkcie.

Czy można płacić z Plusem za zakupy przez stronę www Sklepu Play?

Nie. Obecnie płatności można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem aplikacji na urządzeniach mobilnych.

Chcę zareklamować produkt lub odzyskać pieniądze. Do kogo mam się zwrócić?

Strona transakcji jest dostawca oprogramowania. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, lub odzyskać pieniądze sprawdź pocztę. Na adres mail podany przy rejestracji w usłudze Google Play przychodzą wiadomości o treści "Potwierdzenie zamówienia z Google Play z...". Na końcu tego maila znajduje się link umożliwiający złożenie reklamacji.

Nie widzę płatności Google w swoim telefonie – dlaczego?

Czy na pewno jesteś Klientem usług abonamentowych? Jeżeli masz ofertę MIX lub Na kartę, polecamy przeniesienie swojego numeru do jednej z ofert abonamentowych. Może się również zdarzyć, że dla Twojego konta płatność nie została jeszcze udostępniona przez firmę Google. W ciągu kilku dni powinno się to zmienić.

Chcę zablokować możliwość płacenia w ten sposób. Jak to zrobić?

Rozwiązania są dwa. Można usunąć tę metodę płatności w swoim Google Wallet. Użytkownik ma też możliwość całkowitego zablokowania usługi poprzez kontakt telefoniczny z Obsługą Klienta pod numerem 2601 (z telefonu w sieci Plus) lub +48 601 102 601 z dowolnego telefonu (połączenia płatne zgodnie z taryfą operatora); wysyłając sms na numer 2601 o treści: LIMITGP 0 dla osób indywidualnych lub LIMITGP 0 hasło_abonenta dla firm, w Plus Online pod adresem ebok.pl lub w punkcie sprzedaży sieci Plus).

Czy jest ograniczenie wydatków na zakupy w Google Play?

Miesięczny Limit wydatków na zakupy w Google Play to 150 zł.

Czy mogę ustawić własny limit na zakupy w aplikacji (nie tylko 150, ale w ogóle)?

Tak. Możesz to zrobić wysyłając SMS na nr 2601 o treści ZABLOKUJGP XXX, gdzie XXX oznacza maksymalną kwotę, po wyżej której zakupy zostaną zablokowane. Kwota ta musi się mieścić w przedziale 0 do 150 z dokładnością do dwóch miejsc po kropce np. 45.01 dla wartości czterdzieści pięć złotych 1 grosz. Zmianę dokonasz również w punkcie sprzedaży sieci Plus, w Plus Online pod adresem online.plus.pl oraz dzwoniąc na numer 2601 (połączenie płatne z sieci Plus) lub +48 601 102 601 z dowolnego telefonu(połączenia płatne zgodnie z taryfą operatora).

Jaka jest maksymalna cena jednej aplikacji?

Maksymalna cena kupowanego produktu nie może być większa niż kwota pozostałego limitu.

Jak sprawdzić swoje wydatki w Google Play?

Żeby sprawdzić łączną kwotę dokonanych zakupów w Google Play, wyślij SMS o treści "D" na numer 2580.

Ile mam czasu na odzyskanie pieniędzy, jeżeli rozmyślę się z zakupu?

Masz na to obecnie 2 godziny. Wystarczy, że klikniesz link "Zwrot pieniędzy" (lub "Refund") w aplikacji Google Play.