Limiter DATA w roamingu
dla Klientów Plusa MIX i Plusa na Kartę

Opis

Domyślna aktywacja Limiter DATA wszystkim Klientom jest wymogiem prawnym, wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 531/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r.

Usługa ta działa niezależnie od posiadanych przez Ciebie pakietów internetowych w roamingu, ustanawiając próg połączeń internetowych w roamingu do kwoty ok. 250 zł z VAT.

Jak działa usługa?

Limit jest ustawiany na okres rozliczeniowy o długości jednego miesiąca kalendarzowego. W ramach Usługi otrzymasz w sumie trzy SMS-y informujące o przekroczeniu kolejnych progów limitu danych:

  • Pierwszy SMS po osiągnięciu 40% limitu (100 zł z VAT).
  • Drugi SMS po osiągnięciu 80% limitu (200 zł z VAT).
  • Trzeci SMS (wraz z blokadą transmisji danych) po osiągnięciu przez Ciebie 100% limitu (250 zł z VAT).

Po zakończeniu miesiąca kalendarzowego limit danych jest zerowany, a od rozpoczęcia kolejnego miesiąca, liczony od nowa.

Uwaga! Limiter DATA nie uwzględnia zakupionych pakietów roamingowych. Jeżeli wykupisz pakiet, to transmisja w ramach pakietu nie będzie obciążana, lecz Limiter DATA wyłączy ją po przekroczeniu tych samych progów transmisji danych.

Jak wyłączyć?

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz czasowo lub na stałe odblokować SMS-em limity na transmisję danych ustawione w ramach usługi Limiter DATA:

SMS-em Odblokowanie limitu d0 końca miesiąca kalendarzowego
SMS o treści ODBLOKUJ na numer 8802 ?
Wyłączenie usługi Limiter DATA na stałe
SMS o treści NIE lub N na numer 8801 ?

Odblokowanie limitu / wyłączenie usługi nastąpi najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania zlecenia, jednak zwykle następuje praktycznie natychmiast po otrzymaniu zlecenia.

Jak włączyć?

Jeżeli chcesz ponownie włączyć usługę Limiter DATA, którą wcześniej wyłączyłeś na stałe, możesz to zrobić:

SMS-em SMS o treści TAK lub T na numer 8801 ?

Włączenie Usługi nastąpi najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania zlecenia