oferta-pracownik-CALL-CENTER

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Łodź, nr ref. W/DOKJK

Miejsce pracy: Departament Obsługi Klienta w Łodzi

Twoje zadania:

  • Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus (obsługa połączeń przychodzących)

  • Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez Polkomtel Sp. z o.o.

  • Realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych

  • Praca w systemie zmianowym zgodnie z ustalonym grafikiem

Oferujemy:

  • Kompleksowe szkolenie wstępne

  • Rozbudowany system szkoleń

  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny

  • Zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej z możliwością kontynuacji zatrudnienia w strukturach Polkomtel Sp. z o.o.

  • Dobre i przyjazne warunki pracy

  • Możliwość nabycia doświadczenia w obsłudze Klienta i sprzedaży

  • Praca w dużej, stabilnej Firmie z ugruntowaną pozycją na rynku

  • Wynagrodzenie 2600 zł brutto

Nasze oczekiwania podstawowe:

  • Wykształcenie min. średnie

  • Znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office

  • Komunikatywność

  • Chęć uczenia się i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów

  • Motywacja do pracy

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, złóż CV oraz list motywacyjny na adres: ccrekrutacja@plus.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Informacje uzyskane w procesie rekrutacji objęte są klauzulą poufności. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883) prosimy o zamieszczanie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.