Dział obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta sieci Plus opiera swoją działalność o procedury i metody zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie ISO 9001:2008. Służymy wszelką pomocą przez 24 godziny na dobę,  każdego dnia tygodnia.

Dział tworzą profesjonalni konsultanci, odpowiednio przeszkoleni i posiadający najwyższe w tym zakresie kwalifikacje.

Odpowiadamy na wszystkie Państwa pytania i zaistniałe wątpliwości, dotyczące szeroko rozumianego użytkowania sieci i telefonów komórkowych. Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu, każdy z konsultantów sieci Plus jest w stanie rozwiązać wszelkie zgłaszane problemy, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.

Pytanie do nas mogą Państwo skierować w najwygodniejszy dla siebie sposób – telefonicznie lub przez Internet.

Dodatkowo do Państwa dyspozycji dostępna jest strona FAQ, na której można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Umożliwiamy naszym Klientom również samodzielne zarządzanie swoimi usługami poprzez aplikację Plus online.

Sugestie i uwagi dotyczące Działu Obsługi Klienta sieci Plus mogą Państwo kierować pocztą elektroniczną na adres: bok@plusgsm.pl

Korespondencja taka jest dla nas źródłem cennych informacji o problemach, z jakimi się Państwo spotykacie. Wszelkie sygnały dotyczące naszej współpracy są analizowane i pozwalają nam usprawniać działanie poszczególnych komórek firmy.