Telekarty Plus (identyczne dla MixPlusa oraz Simplus i 36,6) mogą mieć formę tzw.: telekarty elektronicznej, czyli wydruku z terminala lub standardowej karty-zdrapki, ew. wydruku z bankomatu.

W przypadku karty-zdrapki na jej tylnej stronie znajduje się pasek, który kryje 14- lub 16-cyfrowy Telekod o wybranej wartości zasilenia. Pasek należy delikatnie usunąć, np. zdrapać monetą tak, by nie uszkodzić znajdującego się pod spodem Telekodu.
Na telekarcie elektronicznej wydrukowane są takie same informacje, jak na karcie-zdrapce (16-cyfrowy Telekom, numer seryjny i data ważności zasilenia), ale nie trzeba zdrapywać paska ukrywającego Telekod.

Dostępne zasilenia:
5zł, 10zł, 20zł, 30zł, 40zł, 50zł, 60zł, 80zł, 100zł, 150zł

 Jak zasilać?

Posiadając Telekartę możesz zasilić swoje konto w MixPlusie na kilka sposobów:

Uwaga! Informujemy, iż nie należy przesyłać Telekodu osobom trzecim lub doładowywać innych kart, jeśli właściciel nie jest znany. Jednocześnie informujemy, że Polkomtel nie prowadzi żadnych akcji promocyjnych, które wymagałyby zasilenia konta innego użytkownika lub przesłania kodu doładowującego.

Zasilenie konta z własnego telefonu

Metoda 1: zasilenie konta na "Raz, Dwa, Trzy"

  1. Odczytaj swój Telekod
  2. Wpisz z klawiatury *123*TELEKOD#, gdzie "TELEKOD" to numer Twojego Telekodu
  3. Wciśnij przycisk "zadzwoń"
  4. Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
    • Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość" "Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN".
    • Jeśli wystąpi błąd również otrzymasz informację, np.: "Niepoprawna składania polecenia" lub "Niepoprawny Telekod" - w takim wypadku trzeba powtórzyć operację
  5. Pamiętaj, Zobacz, jak możesz sprawdzić stan Twojego konta >>

Metoda 2: zasilenie konta na "Piątkę"

  1. Odczytaj swój Telekod
  2. Zadzwoń pod bezpłatny numer 5555
  3. Jeśli dzwonisz po raz pierwszy usłyszysz wiadomość powitalną i zostaniesz poproszony o wybór języka (od tej pory będziesz zawsze obsługiwany przez serwis w tym języku).
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, które usłyszysz. Jeśli tego nie zrobisz, lub jeśli wprowadzisz nieprawidłowy numer, po trzech próbach połączenie zostanie przerwane.
  5. Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
    • Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość" "Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN".
    • Jeśli z jakiegoś powodu procedura zasilania nie zakończy się powodzeniem zadzwoń do Biura Obsługi Klienta i podaj konsultantowi cały tekst otrzymanej krótkiej wiadomości tekstowej. Biuro Obsługi Klienta dostępne jest całą dobę pod numerem 2601 (koszt połączenia z Konsultantem - 1,97 zł z VAT; w taryfach MixPlus III i MixPlus IV - 0,96 zł z VAT) lub pod numerem 0 601 102 601 (opłata jak za połączenie krajowe).
  6. Pamiętaj, Zobacz, jak możesz sprawdzić stan Twojego konta >>

Zasilenie konta z innego telefonu z kartą MixPlus lub Simplus

  1. Odczytaj swój Telekod
  2. Wpisz z klawiatury *123*TELEKOD*NR_TELEFONU#, gdzie
    "TELEKOD" to numer Twojego Telekodu
    "NR_TELEFONU" to numer MixPlus, który chcesz zasilić np.: 601XXXXXX
  3. Wciśnij przycisk "zadzwoń"
  4. Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
    • Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość" "Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN".
    • Jeśli wystąpi błąd również otrzymasz informację, np.: "Niepoprawna składania polecenia" lub "Niepoprawny Telekod" - w takim wypadku trzeba powtórzyć operację
  5. Pamiętaj, Zobacz, jak możesz sprawdzić stan Twojego konta >>

Zasilenie konta z telefonu innej sieci komórkowej lub stacjonarnej

  1. Odczytaj swój Telekod
  2. Zadzwoń pod numer (22) 6075555 (opłata wg posiadanej taryfy)
  3. Jeśli dzwonisz po raz pierwszy usłyszysz wiadomość powitalną i zostaniesz poproszony o wybór języka (od tej pory będziesz zawsze obsługiwany przez serwis w tym języku).
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, które usłyszysz. Jeśli tego nie zrobisz, lub jeśli wprowadzisz nieprawidłowy numer, po trzech próbach połączenie zostanie przerwane.
  5. Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
    • Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość" "Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN".
    • Jeśli z jakiegoś powodu procedura zasilania nie zakończy się powodzeniem zadzwoń do Biura Obsługi", zadzwoń do Biura Obsługi Klienta i podaj konsultantowi cały tekst otrzymanej krótkiej wiadomości tekstowej. Biuro Obsługi Klienta dostępne jest całą dobę pod numerem 2601 (koszt połączenia z Konsultantem - 1,97 zł z VAT; w taryfach MixPlus III i MixPlus IV - 0,96 zł z VAT) lub pod numerem 0 601 102 601 (opłata jak za połączenie krajowe).