Co zyskujesz?

Nagrywanie rozmów jest przydatne wszędzie tam, gdzie telefonicznie składane są zamówienia lub obsługiwane są procesy reklamacji. Usługa pierwotnie dedykowana sektorom bankowym, ubezpieczeniowym czy telemedycynie, sprawdzi się również w niewielkim sklepie internetowym lub zakładzie usługowym.

Korzyści

Archiwum
online

Automatyczne przesyłanie nagrywanych rozmów do centralnego repozytorium danych

Pobieranie
nagrań

Nagrania dostępne do odsłuchu lub pobrania w formacie mp3

Zaawansowane wyszukiwanie

Możliwość przeszukiwania i odsłuchiwania rozmów według zadanych kryteriów

Brak wymagań sprzętowych

Współpraca ze wszystkimi modelami telefonów zarówno stacjonarnych jak i komórkowych

 

Jak skorzystać z usługi?

W celu aktywowania usługi i poznania szczegółów oferty skontaktuj się bezpośrednio z doradcą lub wypełnij formularz zgłoszeniowy i zostaw numer, pod który oddzwonimy.

Wypełnij formularz

Usługi dodatkowe

Sprawdź, jak jeszcze możesz usprawnić działanie swojej firmy.
Poznaj funkcjonalności, które idealnie dopełnią wybraną przez Ciebie usługę.

Telefonia VPBX

Więcej

Numeracja ulgowa 800/801

Więcej

Telefonia stacjonarna IP

Więcej