Co zyskujesz?

Nagrywanie rozmów jest przydatne wszędzie tam, gdzie telefonicznie składane są zamówienia lub obsługiwane są procesy reklamacji. Usługa pierwotnie dedykowana sektorom bankowym, ubezpieczeniowym czy telemedycynie, sprawdzi się również w niewielkim sklepie internetowym lub zakładzie usługowym.

Korzyści

Archiwum
online

Automatyczne przesyłanie nagrywanych rozmów do centralnego repozytorium danych

Pobieranie
nagrań

Nagrania dostępne do odsłuchu lub pobrania w formacie mp3

Zaawansowane wyszukiwanie

Możliwość przeszukiwania i odsłuchiwania rozmów według zadanych kryteriów

Brak wymagań sprzętowych

Współpraca ze wszystkimi modelami telefonów zarówno stacjonarnych jak i komórkowych

Jak aktywować Nagrywanie Rozmów?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Biznesowym Plus w celu aktywacji wybranej usługi.

Wszystkie pola są obowiązkowe
Nazwa firmy
NIP (tylko cyfry)
Województwo
Miasto
Kod pocztowy
Imię
Nazwisko
Telefon kontaktowy
E-mail
Napisz nam czego potrzebujesz, a my przedstawimy najlepszą ofertę dla Twojej firmy W czym możemy pomóc
Akceptuję wszystkie zgody na przetwarzanie moich danych przez Polkomtel Sp. z o. o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Pokaż zgody
Administratorem danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o. o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wskazanym w treści wyrażonej zgody, w celu obsługi procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, obsługi postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.

Usługi dodatkowe

Sprawdź, jak jeszcze możesz usprawnić działanie swojej firmy.
Poznaj funkcjonalności, które idealnie dopełnią wybraną przez Ciebie usługę.

Telefonia VPBX

Więcej

Numeracja ulgowa 800/801

Więcej

Telefonia stacjonarna IP

Więcej