Poniższa oferta jest dostępna do 30.09.2017 r. Klienci, którzy aktywowali Ubezpieczenie Plus dla Firm do 30.09.2017 r. będą mieli zapewnioną ochronę ubezpieczeniową i realizację świadczeń zgodnie z OWU do czasu wygaśnięcia polis. Aby zgłosić szkodę lub uzyskać informacje o Ubezpieczeniu Plus dla Firm, prosimy
o kontakt pod numerem 22 505 17 77 (opłata zgodna z taryfą operatora). Infolinia szkodowa czynna jest 24h na dobę, a produktowa 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku. Numer pozostanie włączony również po 30.09.2017 r. Pracujemy nad tym aby ulepszyć dla Państwa nasza ofertę ubezpieczeniową.
Ubezpieczenie urządzeń mobilnych
Dla użytkowników biznesowych urządzenia mobilne są dziś narzędziem pracy. Pozwalają, by pracownik i przedsiębiorca był zawsze w kontakcie. Z myślą o potrzebach właśnie tych Klientów Plus wspólnie z PZU przygotował ofertę Ubezpieczenie Plus dla Firm.
Chcemy w prosty sposób zapewnić spokój codziennego użytkowania telefonu, smartfonu, tabletu czy laptopa, dlatego w ramach rozwiązań biznesowych oferujemy krótszy czas naprawy sprzętu, a w okresie naprawy zapewniamy również urządzenie zastępcze oraz zabezpieczenie danych na telefonach i smartfonach.
Co zyskujesz?
W ramach ubezpieczenia zostanie zorganizowany transport i naprawa urządzenia bez żadnych kosztów po Twojej stronie. W przypadku braku możliwości zlikwidowania uszkodzenia, urządzenie zostanie wymienione na nowe lub po regeneracji.
Usługa dostępna na terenie całej Polski oraz podczas pobytu zagranicą nie dłuższego niż 60 dni.
Telefon, smartfon
Uszkodzenie lub zniszczenie telefonu może przydażyć się każdemu.
Ubezpiecz swoje urządzenie w Plusie!
24 godziny
to czas, w którym kurier odbierze
od Ciebie uszkodzone urządzenie
i dostarczy je do serwisu na terenie Polski
24 godziny
to czas, w którym naprawimy Twój
telefon/smartfon, jeśli uszkodzenie
zostało zgłoszone podczas pobytu
na terenie Polski
bez limitu ilości szkód
w ramach sumy ubezpieczenia
- nie jest ważne, ile razy Twoje
urządzenie ulegnie uszkodzeniu
międzynarodowy zasięg ochrony
dzięki któremu Twój telefon
lub laptop jest chroniony podczas
podróży zagranicznych
urządzenie zastępcze
dla Ciebie i Twoich
pracowników na czas naprawy
gwarancja naprawy urządzenia
w ciągu 24 godzin
kopiowanie danych
w przypadku wymiany urządzenia na nowe
Cena urządzenia
|
Wysokość składki miesięcznej |
|||
---|---|---|---|---|
VIP Serwis |
VIP Serwis
|
VIP Serwis
|
VIP Serwis
|
|
0 - 599,99 zł |
3,99 zł |
4,99 zł |
8,99 zł |
11,99 zł |
600 - 999,99 zł |
3,99 zł |
4,99 zł |
10,99 zł |
14,99 zł |
>1000 zł |
3,99 zł |
4,99 zł |
18,99 zł |
22,99 zł |
Tablet, laptop, konsola
Uszkodzenie lub zniszczenie telefonu może przydażyć się każdemu.
Ubezpiecz swoje urządzenie w Plusie!
5 dni
to czas naprawy tabletu, laptopa
lub konsoli, jeśli uszkodzenie
zostało zgłoszone podczas pobytu
na terenie Polski
transport za darmo
bezpłatny odbiór i wysyłka
naprawianego uszkodzenia
na terenie Polski
bez limitu ilości szkód
w ramach sumy ubezpieczenia
- nie jest ważne, ile razy Twoje
urządzenie ulegnie uszkodzeniu
Korzyści
Jesteś zainteresowany usługą?
W celu aktywowania usługi i poznania szczegółów oferty skontaktuj się bezpośrednio z doradcą lub wypełnij formularz zgłoszeniowy i zostaw numer, pod który oddzwonimy.
Wypełnij formularzChcesz uzyskać więcej informacji
lub zgłosić szkodę?
zgłoszenie szkody
22 505 17 77
dowiedz się więcej
22 505 16 35
Opłata za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Centrum Pomocy (zgłoszenie szkody) działa w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie
Ubezpieczonym Klientom sieci Plus
spokój zapewniają:Usługi dodatkowe
Sprawdź, jak jeszcze możesz usprawnić działanie swojej firmy.
Poznaj funkcjonalności, które idealnie dopełnią wybraną przez Ciebie usługę.
Dokumenty do pobrania
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia "Ubezpieczenie Telefonów i Smartfonów" dla Abonentów Polkomtel Sp. z o.o.
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia "Ubezpieczenie Konsoli, Tabletów i Laptopów" dla Abonentów Polkomtel Sp. z o.o.
- Klauzula informacyjna - Dotyczy również klientów indywidualnych korzystających z ubezpieczenia sprzętu
Śledź nas na: